صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا نیم پیلوت نما آجر در جاده دریا

خرید ویلا نیم پیلوت نما آجر در جاده دریا

1159
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،300،000،000 تومان
۳۰٪نقد الباقی اقساط ۶ماهه
جستجو 16482
زمین
250 متر مربع
بنا
130 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

مشخصات و امکانات کلی این ویلای نیم پیلوت نما آجر:

250 متر زمین 

130 متر بنا 

دارای 3 اتاق خواب مستر 

سند تک برگ، مجوز ساخت و پروانه پایان کار

شهرکی با نگهبانی 24 ساعته

نما آجر

 

سلام عرض ادب به همه ی شما هم وطنان عزیز و ارجمند سایت البرز ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

امروز قصد داریم تا به شما عزیزان یک دستگاه ویلای نیم پیلوت نما آجر در جاده دریا را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا در جاده ی دریا را دارید، تا انتهای این اگهی با ما همراه باشید.

 این ویلا در شهرستان آمل و در جاده دریا، یا همان جاده آمل به محمودآباد بنا شده است؛ این خیابان، 2 شهر آمل و محمودآباد را به یک دیگر متصل می کند؛ ویلاهایی که در این خیابان بنا می شوند، هم به جنگل آمل و همچنین هم به دریای محمودآباد دسترسی دارند؛ پس اگر قصد خرید ویلا ساحلی یا قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، بهترین گزینه برای شما، خرید ویلا در جاده دریا می باشد.

چشم انداز زیبای این ویلا به لطف تراس هایی که در ویلا در نظر گرفته شده است، به سمت کوه و جنگل می باشد.

این ویلای نما آجر دارای 250 متر زمین می باشد که 130 متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ 3 اتاق خوابی که در این ویلا تعبیه شده است، مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین در اتاق ها کمد دیواری نیز در نظر گرفته شده است؛ تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده تغییر مالکیت به خریدار ویلا می باشد.

این ویلای نیم پیلوت دارای سند تک برگ می باشد؛ همچنین دارای مجوز ساخت و پروانه پایان کار نیز می باشد؛ پس اگر قصد خرید ویلا سنددار را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید تا سایر ویلاهای سنددار سایت البرز ویلا را مشاهده نمایید.

از مهم ترین مزیت این ویلای سنددار، شهرکی بودن آن می باشد؛ خرید ویلا شهرکی به دلیل داشتن نگهبانی دائم و همچنین دوربین مداربسته، دارای امنیت بالایی می باشد؛ به همین دلیل این نوع ویلا امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند.

 اگر بخواهیم به متریال و دکوراسیون داخلی ویلا بپردازیم، باید به کاغذدیواری های زیبا، سقف کناف کاری شده و کف ویلا که تماما سرامیک می باشد اشاره کنیم؛ همچنین آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت های زیبا و مرغوب می باشد.

 نمای جذاب این ویلا به صورت نما آجری می باشد؛ نمای آجری زیبای این ویلای نیم پیلوت، زیبایی یاغچه و حیاط آن را چندین برابر کرده است؛ برای مشاهده و خرید ویلا نما آجر، کلیک نمایید.

 

از اینکه سایت املاک البرز ویلا را برای خرید ویلا در شمال برگزیدید، از شما سپاس گزاریم.

برای دریافت مشاوره ی رایگان، کافیست با مشاورین ما به صورت آنلاین و تلفنی در ارتباط باشید؛ همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما که در ابتدای سایت قرار دارد، مراجعه نمایید.


محدوده آدرس: کیلومتر ۳اتوبان آمل نور
  • جستجو: 16482
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه