صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا نیم پیلوت استخردار در جاده دریا

خرید ویلا نیم پیلوت استخردار در جاده دریا

889
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،350،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 15751
زمین
230 متر مربع
بنا
120 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت استخردار در جاده دریا

مشخصات و امکانات کلی ویلا جنگلی در جاده دریا:

زمین  ۲۳۰  متر

بنا ۱۲۰  متر

انشعابات نصب

کابینت نصب

دو خواب

دارای استخر

داخل شهرک با امنیت بالا

دارای درب ضدسرقت

محوطه سازی شده

دارای پارکینگ اختصاصی

شرایط فروش نقد و اقساط

مشاور اختصاصی این ویلا نیم پیلوت استخردار، آقای تهرانی می باشد، که می توانید به صورت مستقیم، با شماره  09199658148  تماس حاصل فرمائید.


 

ساختار این ویلا جنگلی، به صورت نیم پیلوت می باشد؛ ویلا نیم پیلوت به صورت دو طبقه ای طراحی می شود؛ به صورتی که اتاق یا اتاق های این نوع ویلا، با اختلاف سطح از اتاق نشیمن ساخته می شود که باعث می شود فضایی را برای ایجاد پارکینگ، انبار یا موتورخانه فراهم می آید! ضمن اینکه نمای داخلی ساختمان نیز زیباتر شده و از حالت یکنواخت خارج می گردد.؛

خرید ویلا نیم پیلوت به دلیل قیمت مناسب در مقابل ویلا دوبلکس و تربلیکس، مورد توجه بسیاری از خریداران ویلا قرار می گیرد.

این ویلا نیم پیلوت شهرکی ، در زمینی به مساحت 230 متر ،یک خانه زیبای نیم پیلوت به بنای  130 متر ساخته شده است؛ که دارای 2 اتاق خواب مستر همراه سرویس بهداشتی و حمام ایرانی و فرنگی مجزا می باشد.

شهرکی بودن یکی از امتیازات بزرگ یک ویلا محسوب می‌شود: زیرا وقتی شما در ویلایتان حضور ندارید، با اطمینان خاطر امنیت آن به وسیله نگهبانی یا سرایداری 24 ساعته آن شهرک تضمین می شود.

نمای این ویلا نیم پیلوت، سنگی می باشد؛ امروزه به دلیل مقاومت زیاد در برابر تغییرات آب و هوا خصوصا در مناطق شمالی، از آن برای طراحی نمای ویلا استفاده می شود؛ پوشش داخلی کف آن از سرامیک می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا نماسنگ دیگر، بر روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

  این ویلا نیم پیلوت ارزان قیمت، برای خرید دارای شرایط پرداخت نقد و اقساطی می باشد. چنانچه علاقمند به مشاهده و خرید ویلا اقساطی هستید می توانید سایر ویلا های تخصصی سایت البرز ویلا را مشاهده نمایید.


 

این ویلا ساحلی در منطقه شهرستان محمودآباد مازندران در جاده کلوده بنا شده است؛ محمودآباد از شهرهای مهم توریستی شمال کشور محسوب می شود که سالانه مسافران زیادی برای گذراندن تعطیلات، به این شهرستان سفر می کنند؛ شهر محمودآباد به دلیل مجاورت با دریای خزر، شهرت زیادی دارد؛ مردم این شهر بسیار مهمان نواز بوده و سالانه میزبان میهمانان زیادی می باشند.

جاده کلوده یکی از راه های ارتباطی شهرستان آمل به محمودآباد محسوب می شود؛ به همین دلیل ویلاهایی که در این منطقه و یا در روستاهایی که در این جاده قرار دارند بنا شود، هم ویلا ساحلی و هم ویلا جنگلی محسوب می شوند.

اگر علاقه مند هستید که موقعیت مکانی شهرستان محمودآباد را مشاهده کنید، کافیست اینجا کلیک نمایید.


 

از اینکه با نگاه گرمتان تیم ما را همراهی می کنید؛ از شما کمال تشکر را داریم.

مشاوران و کارشناسان مجرب ویلا البرز آماده ارائه مشاوره رایگان به شما مهربانان می باشند؛ برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست فرم درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ سریع مشاوران ما باشید؛ همچنین می توانید به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید، برای دریافت اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس: جاده دریا کلوده

ویلاهای مشابه