صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا دوبلکس کلاسیک در منطقه برند سعادت آباد

خرید ویلا دوبلکس کلاسیک در منطقه برند سعادت آباد

1396
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،670،000،000 تومان
نقدو اقساط
جستجو 14670
زمین
400 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس کلاسیک در منطقه برند سعادت آباد

همراهان همیشگی سایت البرز ویلا و هموطنان گرامی، سلام وعرض ادب و احترام؛ امیدوارم روز خوبی رو سپری کرده باشید و انرژی هاتون کامل باشه؛ امیدوارم که حال دلتون خوب باشه.

امروز قصد داریم یک دستگاه ویلای دوبلکس کلاسیک را خدمت شما معرفی کنیم که در یک منطقه برند و عالی بنا شده است؛ پس لطفا اگر قصد خرید ویلا دوبلکس را دارید، تا پایان این آگهی ما را همراهی کنید؛ مشاورین املاک البرز ویلا شما را در زمینه خرید ویلا در شمال همراهی می کنند.
نور از شهرهای مسافر خیر استان مازندران می باشد که طی سال های گذشته به همین دلیل، پیشرفت چشمگیری داشته است؛ نور که یک شهر ساحلی نیز محسوب می شود، روستاهای بسیار زیادی دارد كه اغلب این روستاها، ویلاهای متعددی را در خود جای داده و هر ساله میزبان مسافران زیادی از اقساط نقاط کشور می باشد.

یکی از این روستاها، روستای سعادت آباد می باشد؛ روستای سعادت آباد نور، طی سال های نه چندان دور، میزبان توریست های زیادی بوده است و به همین دلیل ویلاهای زیادی در این روستا بنا شده است که سعادت آباد را به یک منطقه برند و لاکچری تبدیل کرده است.
اگر علاقمند به مشاهده موقعیت مکانی دقیق روستای سعادت آباد نور هستید، کلیک کنید.
این ویلا در ۲ طبقه و به صورت دوبلکس طراحی شده است؛ این نوع ویلا که همانطور گفته شد، در ۲ طبقه مجزا بنا می شوند، به واسطه پله ای که در داخل ویلا تعبیه شده است به یکدیگر متصل می شوند.
متراژ کل مساحت این ویلای دوبلکس، 400 متر می باشد که 200 متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ ۳ اتاق خواب که در این ویلا تعبیه شده است، مستر و همراه با حمام وسرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین ناگفته نماند انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل می باشد.
از مهمترین امتیازات این ویلا، سنددار بودن آن می باشد؛ اگر شما هم به دنبال خرید مطمئن هستید، ما به شما خرید ویلا سنددار را پیشنهاد می کنیم.
دیگر امکانات مهم این ویلا، شهرکی بودن آن می باشد؛ خرید ویلا شهرکی از آن جهت که دارای امنیت بالایی می باشد، قابل توجه بسیاری از خریداران قرار می گیرد.
این ویلای دوبلکس سنددار، دارای استخر نیز می باشد؛ آیا به دنبال خرید ویلا استخردار هستید؟ این ویلای شهرکی می تواند گزینه مناسبی برای خرید شما باشد.
از شرایط فروش ویلا، می توان به فروش اقساطی آن اشاره داشت.
چشم انداز ویلا به واسطه تراس آن، رو به کوهپایه و جنگل می باشد.
درب ورودی ویلا ضد سرقت می باشد و همچنین آشپزخانه ویلا نیز دارای کابینت هایکلاس ترک می باشد.
نمای سنگی ویلا بسیار شیک و کلاسیک می باشد و چشم ها را به خود خیره می کند؛ نمای زیبا در کنار باغچه کاری مهندسی شده، جلوه گر زیبایی هر چه تمام تر این ویلای سند دار شهرکی است.


از اینکه سایت تخصصی ما را دنبال می کنید، از شما سپاسگزاریم.
برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره را پر کنید یا به صورت آنلاین با مشاورین ما در ارتباط باشید.

 

 کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلای دوبلکس کلاسیک، سرکار خانم رونما می باشند که می توانید با شماره تماس 091۹۷۰۷۴۸۹۳ با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: سعادت اباد
  • جستجو: 14670
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه