صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا فلت جنگلی ارزان در چمستان

خرید ویلا فلت جنگلی ارزان در چمستان

1588
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
550،000،000 تومان
نقدو اقساط
جستجو 14454
زمین
170 متر مربع
بنا
70 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا فلت جنگلی ارزان در چمستان

همراهان محترم سایت تخصصی البرز ویلا، سلام؛ امیدوارم تو این روزهای سرد پاییزی در کنار عزیزاتون اتفاقات خوبی براتون افتاده باشه.

امروز قصد معرفی و بررسی یک دستگاه ویلای فلت جنگلی ارزان در شهر چمستان نور را داریم.

شهر چمستان که یکی از بخش های شهرستان نور می باشد، با شهرستان های آمل و نور همسایه است؛ این شهر به دلیل دارا بودن جنگل، ویلاهای جنگلی متعددی را در خود جای داده است و همچنین خرید ویلا جنگلی در این شهر، رو به افزایش می باشد؛ به دلیل ساخت و ساز های سال های گذشته، مناطق و شهرک های برند زیادی در این شهر به وجود آمده است.

برای مشاهده و خرید ویلا چمستان کلیک کنید.

همانطور که اطلاع دارید، قیمت ملک طی سالیان گذشته، افزایش چشمگیری داشته است؛ اما تیم مشاورین املاک البرز ویلا، برای رفاه مشتریان خود، امروز در این آگهی، یک دستگاه ویلای ارزان قیمت را به شما عزیزان معرفی می کند؛ ممکن است بسیاری از افراد این فکر را در ذهن خود داشته باشند که خرید ویلا ارزان امروزه امکان پذیر نباشد، اما اینطور نیست؛ اگر به دنبال خرید ویلای ارزان هستید، می توانید سایر ویلاهای مشابه را نیز مشاهده و بررسی نمایید.

ویلا فلت به ویلاهایی که هم سطح با زمین هستند گفته می شود؛ خرید ویلا فلت در مقابل خرید ویلا نیم پیلوت، دوبلکس و یا تریبلکس، به دلیل قیمت کم، محبوبیت زیادی دارد.

 متراژ کل زمین این ویلای فلت جنگلی، 170 متر است که 70 متر آن را، زیربنای آن تشکیل داده است؛ 2 اتاق خوابی که در این ویلا تعبیه شده است، مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و خارجی می باشد.

انشعابات آب، برق و گاز آن متصل و آماده استفاده می باشد.

امنیت این ویلای فلت، به دلیل شهرکی بودن ملک، در درجه بالایی قرار دارد؛ به همین دلیل مشتریان زیادی به دنبال خرید ویلا شهرکی هستند.

چشم انداز زیبا و چشم نواز این ویلای فلت، رو به جنگل های سرسبز شمال کشور می باشد.

 علاوه بر قیمت مناسبی که این ویلا داراست، شرایط فروش آن نیز به صورت نقد و اقساط می باشد.

 

امروزه افراد زیادی به دنبال خرید ویلا به عنوان سرمایه گذاری هستند تا ارزش پول خود را حفظ کنند و از طرفی سرمایه گذاری سودآوری داشته باشند؛ یکی از بهترین نقاط برای سرمایه گذاری، استان مازندران می باشد؛ زیرا همانطور که گفته شد، قیمت ویلا در این منطقه، همیشه در حال افزایش بوده است.

چنانچه به دنبال سرمایه گذاری در شمال با خرید ویلا هستید، ما این ویلای ارزان را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

مشاورین حرفه ای البرز ویلا اماده خدمت به شما مشتریان عزیز می باشند؛ اگر به مشاوره نیاز داشتید، کافیست فرم درخواست مشاوره را پر کرده یا به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

 

کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلای فلت جنگلی، سرکار خانم صوفی می باشند که می توانید با شماره تماس 09119217892 با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: بالا دست جاده
  • جستجو: 14454
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه