صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / فروش خانه روستایی ارزان قیمت در بهدشت نور

فروش خانه روستایی ارزان قیمت در بهدشت نور

2001
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
600،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 12307
زمین
200 متر مربع
بنا
90 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش خانه روستایی ارزان قیمت در بهدشت نور

 

همراهان ویلا البرز سلام؛

امروز شما را دعوت می کنیم به بازدید از خانه روستایی ارزان قیمت در منطقه جنگلی بهدشت نور.

منطقه بهدشت از جمله روستاها و مناطق جنگلی در حومه شهرستان نور می باشد بهدشت از پتانسیل سرمایه گذاری و شهرک‌سازی فراوانی برخوردار است منطقه ای تماماً جنگلی در مجاورت  منطقه جنگلی-کوهستانی واز که مناظر بسیار فوق العاده ای را به وجود آورده و هر ساله گردشگران و مسافران زیادی را که ایرانی و چه خارج از کشور به خود جذب می کند.

ویلایی همکف دارای ۲ اتاق خواب می باشد و نمای بیرونی این خانه روستایی؛ سفید کاری می باشد که سبکی سنتی قدیمی را به ساختار این خانه روستایی بخشیده است.

این خانه روستایی دارای قیمت بسیار ارزانی در منطقه؛ نسبت به سایر ویلاهای نوساز و همچنین خانه های روستایی دیگر در منطقه می باشد زیرا همانطور که می دانید خانه های روستایی همکف یا ویلاهای فلت هزینه ساخت کمتری را نسبت به سایر ویلاها به خود اختصاص داده و این ویلای همکف با متراژ نقلی ۹۰ متری با پیش پرداخت تنها ۱۵۰ میلیون تومان قابل خریداری است.



اگر شما قصد خرید ویلا ارزان قیمت و یا قصد خرید خانه روستایی را در شمال دارید بازدید از این گزینه مناسب را از دست ندهید و همین حالا با کارشناسان مجموعه ویلا البرز تماس گرفته و هماهنگی های لازم برای بازدید از این ویلا را به عمل آورید.

این ویلا در سال ۹۸ کلیه انشعابات و الزامات لازم را دریافت نموده و با شرایط نقد و اقساط آماده سکونت و فروش به شما عزیزان می باشد.

امتیازات ویژه خانه روستایی؛ شهرکی بودن آن است و برای آن دسته از عزیزانی که در طی سال مسافرت های کمی را به شمال و یا ویلای خود انجام می دهند دغدغه و محافظت از شهرک و ویلا را به نگهبان یا سرایدار واگذار می کنند از سوی خرید ویلا شهرکی گزینه مناسب برای آنها می باشد.

اگر اطلاعات بیشتری در رابطه با این ویلای همکف ارزان قیمت می خواهید می توانید همین حالا با شماره ۰۹۱۹۹۶۵۸۱۴۸  خانم تهرانی که مشاور اختصاصی این خانه روستایی می باشد تماس برقرار نمایید و یا اینکه با شماره های موجود در صفحه تماس با ما ارتباط برقرار نمایید تا اطلاعات کامل تری را در رابطه با این ویلا و یا سایر خانه های روستایی موجود دریافت نمایید.

البرز ویلا میزبان خرید هوشمندانه و ارزان قیمت شما با رعایت کلیه مسائل حقوقی و قانونی در امل خرید و فروش زمین یا ویلا در شمال می باشد.

 

#کد۳۳۴


محدوده آدرس: بهدشت
  • جستجو: 12307
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه