صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خانه روستایی ارزان در جاده دریا با ویلا البرز

خانه روستایی ارزان در جاده دریا با ویلا البرز

1709
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
650،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 12374
زمین
180 متر مربع
بنا
100 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خانه روستایی ارزان در جاده دریا با ویلا البرز

 

البرز ویلاییها سلام؛

امروز قصد داریم تا شما را با یکی از ارزنده ترین و ارزانترین خانه روستایی در شمال به صورت اختصاصی آشنا کنیم.

تیم مجرب و کارشناسی ویلا البرز یک دستگاه خانه روستایی زیبای ارزان قیمت و ارزنده را در خط دریا یا همان جاده کلوده برای شما عزیزان کاندید نموده است.

 

این خانه روستایی در جاده کلوده و با شرایط جغرافیایی و دسترسی بی نظیر به جنگلهای آمل-چمستان و از سمتی به سواحل نیلگون محمودآباد در فاصله زمانی بسیار کوتاه را دارد به همین دلیل در سال‌های اخیر کلیه ویلاها و شهرک های موجود در این جاده با افزایش قیمت و رشد فزاینده‌ای روبرو بوده است و ویلایی را که در عکس مشاهده میکنید با ساختار فلت از جمله ویلا های ارزان قیمت در این جاده معروف می باشد.

مشاهده و خرید ویلا کلوده دیگر در البرز ویلا

 

خرید خانه روستایی در شمال به خصوص در جاده دریا را می‌توان یکی از اکازیون ترین خرید ویلا در شمال نامید زیرا شما با انجام خرید این ویلا علاوه بر اینکه مالک ویلای ارزان قیمت در شمال شده‌اید در مکان و لوکیشن بی نظیری از فضای فوق العاده شمال استفاده خواهید برد.


این ویلای فلت ارزان قیمت دارای ۱۸۰ متر زمین و ۱۰۰ متر بنای ساخت می باشد  بنای ۱۰۰ متری دو اتاق خواب داشته که یکی از آنها مستر می باشد  لازم به ذکر است که این ویلا در بافت مسکونی محل واقع شده و دارای پروانه ساخت و سند تک برگ می باشد.

برای ویلا هایی که دارای سند تک برگ می باشند میتوان از روی سند اقدام به وام نمود و در واقع خرید ویلا با وام بانکی از نادرترین نوع خرید ویلا در شمال می باشد

این ویلای فلت ارزان قیمت در یک کوچه شخصی قرار گرفته است و از نظر امنیتی و محافظت از فضای حیاط و ویلا از از امتیازات بالایی برخوردار است.

اگر اطلاعات بیشتری در رابطه با این ویلا می خواهید می توانید همه حالا با شماره ۰۹۱۱۹۲۱۷۸۹۲  خانم صوفی که مشاور اختصاصی این ویدیو می باشد تماس برقرار نمایید و یا اینکه دکمه ثبت درخواست مشاوره همین ویدا را بفشارید تا کارشناسان مربوطه در اسرع وقت با شما تماس برقرار نمایند.

 

تیم مجرب و حرفه ای البرز ویلا می تواند این خانه روستایی را با ارزان ترین قیمت ممکن و اعمال بیشترین تخفیف برای شما خریداری نماید.

 

#کد۳۳۵


محدوده آدرس: جاده دریا
  • جستجو: 12374
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه