صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا دوبلکس ارزان سنددار در آمل

خرید ویلا دوبلکس ارزان سنددار در آمل

1141
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
600،000،000 تومان
30%نقد الباقی ۶ماهه
جستجو 17015
زمین
140 متر مربع
بنا
100 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 خرید ویلا دوبلکس ارزان سنددار در آمل

سلام خدمت هم میهنان عزیز به ویژه همراهان محترم املاک البرز ویلا؛امیدوارم حال دلتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل و به دور از بیماری خطرناک کرونا ویروس مانده باشید.

اگه موافق باشید، امروز و در این پست شما را با یک دستگاه ویلای دوبلکس ارزان سنددار در آمل را به شما عزیزان معرفی کنم؛ پس اگر قصد خرید ویلا آمل را دارید تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

شهرستان آمل یکی از شهرهای بزرگ و پر جمعیت استان مازندران محسوب می‌ شود که در مرکز این استان واقع شده است؛ این شهر از جنوب با پایتخت کشور یعنی شهر تهران همسایه می باشد که به همین دلیل ،دارای موقعیت جغرافیایی مهمی می‌ باشد؛ زیرا پل ارتباطی پایتخت ایران با استان مازندران است.

این ویلا دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد؛ همانطور که اطلاع دارید، قیمت ملک و املاک در سراسر کشور افزایش بسیار چشمگیر داشته است؛ قیمت محصولات و خدمات افزایش اما قدرت خرید خرید مردم به شدت کاهش یافته است؛ پس مشتریانی که به دنبال خرید ویلا ارزان هستند، این ویلای دوبلکس را از دست ندهند؛ همچنین علاوه بر قیمت فوق ارزان، دارای شرایط پرداخت نقد و اقساطی و علاوه بر آن، دارای قابلیت معاوضه نیز می باشد.

 طراحی این ویلا همانطور که در عنوان آگهی مشاهده کردید، به صورت دوبلکس است؛ این نوع ویلاها در دو طبقه مجزا از هم بنا می شوند و به واسطه راه پله ای که در داخل آن ها در نظر گرفته می شود، به یکدیگر متصل می شوند.

  اگر قصد خرید ویلا دوبلکس را دارید، پیشنهاد می کنم از سایر ویلاهای سایت البرز ویلا نیز دیدن فرمایید.

 تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و شما پس از خرید ویلا می ‌توانید آن را به نام خود تغییر دهید؛ ناگفته نماند که ویلا در داخل بافت مسکونی واقع شده است.

متراژ زمین ویلا ۱۴۰ متر و متراژ زیربنای آن، ۱۰۰ متر می باشد؛ و اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است؛ دکوراسیون داخلی ویلا بسیار شیک و زیبا می باشد که نظرها را به خود جلب می کند؛ آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت و درب ورودی آن نیز ضد سرقت می باشد.

 این بنا در شهرکی با نگهبانی ۲۴ ساعته قرار دارد؛ آیا به دنبال خرید ویلا شهرکی هستید؟ پیشنهاد می کنم از سایر ویلاهای شهرکی سایت البرز ویلا دیدن فرمایید.

این ویلا دارای مجوز ساخت، پروانه پایان کار و سند تک برگ می باشد؛ امروزه یکی از مهمترین ملاک ها و معیارهای مشتریان، خرید ویلا سنددار می باشد.

 

برای بهره مندی از مشاوره رایگان کارشناسان ما، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کنید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر می ‌توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس: کیلومتر ۶جاده آمل نور
  • جستجو: 17015
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه