صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا فلت نماسنگ ارزان در آمل

خرید ویلا فلت نماسنگ ارزان در آمل

1322
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
600،000،000 تومان
جستجو 16159
زمین
170 متر مربع
بنا
80 متر مربع
طبقه
1
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

مشخصات و امکانات کلی این ویلای فلت نماسنگ ارزان در آمل:

170 متر زمین

80 متر زیربنا 

2 اتاق خواب 1 مستر

شهرک تهرانی نشین با نگهبانی

انشعابات نصب

جنگلی

سلام به همه ی هم وطنان عزیز، به ویژه همراهان محترم سایت تخصصی املاک البرز ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه؛ لبتون خندون و جیبتون پر پول.

امروز قصد داریم تا به شما همراهان محترم، یک دستگاه ویلای فلت نماسنگ ارزان را که در شهر جنگلی آمل بنا شده است را معرفی نماییم؛ پس اگر قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، تا پایان آگهی با ما همراه باشید.

 این ویلا به صورت فلت طراحی شده است؛ خرید ویلا فلت از آن جایی که هزینه کمتری در ساخت آن شده است، دارای قیمت کمتری نسبت به ویلاهای دوبلکس، نیم پیلوت و تریبلکس می باشد؛ پس اگر قصد خرید ویلا ارزان را دارید، این نوع ویلا بهترین گزینه برای شما عزیزان می باشد.

 این ویلای فلت دارای  170 متر زمین می باشد که 80 متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ از 2 اتاق خوابی که در این ویلا تعبیه شده است، 1 اتاق خواب آن مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی انشعابات ویلا اعم از آب، برق و گاز متصل و آماده بهره برداری می باشد.

نمای این ویلای ارزان، سنگی می باشد؛ خرید ویلا نماسنگ، به دلیل عمر زیاد سنگ در برابر تغییرات جوی آب و هوا و همچنین هوا زدگی، طرفداران زیادی دارد؛ سنگ در طی سال های طولانی، زیبایی خود را حفظ می کند.

 سیستم گرمایشی ویلا شامل گرمایش از کف می باشد؛ چشم انداز زیبای این ویلا، رو به جنگل و کوهستان است.

شرایط فروش ویلا، به صورت نقد و اقساط می باشد؛ اگر قصد خرید ویلا اقساطی دیگر را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید تا سایر ویلاهای اقساطی سایت تخصصی البرز ویلا را مشاهده نمایید.

 یکی از مهم ترین مزیت های این ویلای نماسنگ، شهرکی بودن آن می باشد؛ اگر شما هم فقط روزهای خاصی از سال را به شمال و ویلای خود سفر می کنید، ما به شما عزیزان خرید ویلا شهرکی را پیشنهاد می کنیم؛ زیرا امروزه ویلاهای شهرکی دارای نگهبانی 24 ساعته و همچنین دوربین مدار بسته می باشد.

 موقعیت مکانی این ویلا، جنگلی می باشد؛ این نوع ویلاها برای دوست داران طبیعت، بسیار مناسب می باشد؛ همچنین اگر قصد دارید تا از آلودگی و شلوغی شهر دور باشید، این نوع ویلا بهترین گزینه برای شما می باشد.

  

از اینکه سایت تخصصی املاک البرز ویلا را برای خرید ویلا در شمال برگزیدید، از شما سپاسگزاریم.

چنانچه علاوه بر اطلاعات فوق، به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید؛ همچنین می توانید به بخش تماس با ما که در ابتدای صفحه ی سایت قرار دارد مراجعه نمایید.


محدوده آدرس: کیلومتر7 نور
  • جستجو: 16159
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه