صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس بالا دست جنگل شمال

خرید ویلا دوبلکس بالا دست جنگل شمال

895
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،300،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 12393
زمین
250 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس بالا دست جنگل شمال

 

به همراهان همیشگی البرز ویلا؛

سلام امیدوارم که حال دلتون بی‌نظیر بوده باشه ولی تا به حال نتونستید در شمال ویلایی را بخرید با ما همراه باشید تا یک گزینه فوق العاده عالی را به شما معرفی کنیم.


ویلایی که در عکس مشاهده می کنید همانطور که مشخص است در ساختار دوبلکس با نمای رومی از سنگ تشکیل شده است منظره پشت ویلا را خواهید دید که کاملاً جنگلی و کوهستانی می‌باشد در واقع شما از پنجره های اتاق خواب؛ منظره ای تماماً کوهستانی-جنگلی را خواهید داشت که خود انرژی بخش برای شروع یک روز پر هیجان در شمال می باشد زمانی که از خواب صبحگاهی و شیرین شمالی بیدار می شوید مشاهده یک ویوی بی نظیر و فوق العاده از کوه و جنگل که قدرت و وجود خداوند را به شما نشان می دهد انرژی و حیات بخش به زندگی تان می باشد تا لحظات خوشی را در کنار خانواده و عزیزانتان سپری نمایید.

این ویلای نما سنگ دوبلکس دارای ۲۵۰ متر زمین و ۲۰۰ متر بنای ساخت و نوساز می باشد  ویلا در سال ۹۹ توانسته کلیه انشعابات و اقدامات لازم را دریافت نماید و در منطقه‌ای کاملاً جنگلی و بالادست جنگل‌های انبوه چمستان جای گرفته است.

خرید ویلا جنگلی یکی از پرطرفدارترین نوع خرید ویلا در شمال میباشد و از آنجایی که قیمت اعلامی مالک قیمت بسیار مقرون به صرفه نسبت به امکانات و لوکیشن بی نظیر آن می باشد از این روی تیم کارشناسی و مجربه ویلا البرز ویلای مد نظر را در گروه خرید ویلا اکازیون از نظر قیمتی قرار داده است و به شما عزیزانی که هنوز ویزای مد نظرتان را انتخاب نکردید بازدید و مشاهده از این ویلای زیبا را به شما اکیدا تاکید می‌کنیم.

این ویلا دارای پروانه ساخت می باشد و کلیه مجوزات لازم برای ساخت را دریافت نموده همچنین توسط تیم مجرب و کارآزموده ویلا البرز می توانید خرید این ویلای ارزنده را با رعایت کلیه مسائل حقوقی به سرانجام برسانید و مالک قانونی و تام ویلای زیبا با اعمال بیشترین تخفیف و ممکن توسط تیم حرف های ویلا البرز شوید از همین حالا مالکیت تان را به شما تبریک می گوییم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این ویلای دوبلکس جنگلی زیبا همین حالا می توانید با شماره ۰۹۱۱۴۶۶۰۶۴۰ خانم تهرانی که مشاور اختصاصی میلان می باشد تماس برقرار نمایید و یا اینکه دکمه ثبت درخواست مشاوره همین آگهی در این صفحه را بفشارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس برقرار نمایند.



البرز با شماست تا ارزنده‌ترین و هوشمندان ترین ویلا یا زمین های موجود را در شمال طبق بودجه و شان و منزلت شما عزیزان در اختیارتان قرار داده و شما را به یک خرید بی نظیر در شمال؛ برساند.

 

#کد۳۴۳

 


محدوده آدرس: بالا دست جنگل
  • جستجو: 12393
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه