صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / فروش ویلا دوبلکس جنگلی ارزنده در کیابسر نور

فروش ویلا دوبلکس جنگلی ارزنده در کیابسر نور

949
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،650،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 12377
زمین
300 متر مربع
بنا
270 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس جنگلی ارزنده در کیابسر نور

 

دوستان و همراهان البرز ویلا سلام.

صبح آدینتون بخیر؛

اگر در شمالید و لحظه ای که این آگهی را دیدید در منطقه می باشید هر چه سریعتر با شماره‌های ما تماس بگیرید تا از این ویلای دوبلکس زیبا بازدید نمایید زیرا این ویلای دوبلکس زیبا امکاناتی را دارد که قدرت بالایی را نسبت به سایر ویلا های موجود در منطقه کسب نموده است تیم کارشناسی البرز ویلا مدت زمان لازم برای به فروش رسیدن این ویلا را بسیار کوتاه مدت و در حد یک ماهه تخمین زده است با ما همراه باشید تا از امکانات و مشخصات این ویلای زیبا رونمایی کنیم.

همانطور که در عکس مشاهده میکنید این ویلای دوبلکس به صورت نما رومی و تماماً سنگ بنا شده است در منطقه‌ای کاملاً جنگلی و روستایی برند و معروف به نام کیابسر.

جا دارد که در ابتدا شما را با کیابسر آشنا کنیم روستای کیابسر یکی از روستاهای جنگلی در حومه نور می باشد این روستا با جغرافیا کم در سال های اخیر شهرک سازی ها و ساختمان های عظیمی در آن بنا شده است از روستاهای اطراف جا بسر می توان به باریکلا و کنسپا   اشاره کرد برای رسیدن به کیاسر در جاده آمل به چمستان حدوداً ۹ کیلومتری از مرکز شهر به روستای بنفشه ده خواهد رسید در کنار روستا پلی قرار دارد که تابلوی سنگتاب - کنسپا - کیابسر و باریکلا بر روی آن درج شده است وارد این مسیر شوید و به ترتیب روستای سنگتاب و کنسپا را خواهید گذراند و سپس به روستای جنگلی کیابسر خواهید رسید.

برای دسترسی راحت تر و تنظیم لوکیشن کیابسر از روی نقشه گوگل بر روی دستگاه یا گوشی همراه تان کافیست کلیک نمایید.

در این منطقه زیبا و جنگلی کیاسر؛ می خواهیم یک دستگاه ویلای ارزنده را به شما معرفی کنیم که دارای ۳۰۰ متر زمین و ۲۷۰ متر بنای ساخت در دو طبقه می باشد که در این بنای ۲۷۰ متری ۳ اتاق خواب مستر طراحی شده است.

این ویلای دوبلکس نما سنگ نوساز بوده و کلیه انشعابات و الزامات لازم را در سال ۹۹ دریافت نموده است که حتی پروانه ساخت و پایان کار نیز داشته و سند تک برگ هم برای این ویلا در اختیار است که شما عزیزان با اطمینان کامل توسط تیم مجرب و حرفه ای البرز ویلا مالک قانونی و رسمی این ویلای ارزنده در کیابسر شوید.

تیم کارشناسی ویلا البرز به شما همراهان و عزیزان پیشنهاد می کند که اگر قصد خرید ویلا سنددار حتی با وام بانکی را دارید بازدید از این ویلای زیبا را از دست ندهید زیرا از نظر امتیازات و مجوزات ای که در اختیار دارد ویلایی بسیار ارزنده و همچنین قابل رشد می باشد.

اگر اطلاعات بیشتری در رابطه با این ویلا می خواهید همین حالا می توانید با شماره ۰۹۱۹۹۶۵۸۱۴۸ خانم تهرانی که مشاور اختصاصی این ویلا می باشد تماس برقرار نمایید و یا اینکه با شماره های موجود در صفحه تماس با ما ارتباط برقرار نموده تا کارشناسان ما اطلاعات جامع و کامل تری را در رابطه با این ویلا و همچنین خرید کلی شما در رابطه با زمین یا ویلا در شمال را در صحنه عمل رسانند

 

#کد۳۳۷

 


محدوده آدرس: کیابسر

ویلاهای مشابه