صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ۷ دستگاه ویلای همکف شهرکی در چمستان

فروش ۷ دستگاه ویلای همکف شهرکی در چمستان

1192
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
750،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 14671
زمین
170 متر مربع
بنا
70 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ۷ دستگاه ویلای همکف شهرکی در چمستان

همراهان محترم سایت تخصص البرز ویلا و هموطنان عزیز و خون گرم؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه؛ لبتون خندون و جیبتون پر پول.
امروز قصد داریم مجموعه ای از ویلاهای شهرکی که در سالده چمستان با قیمت باور نکردنی را به شما عزیزان معرفی نماییم؛ پس اگر می خواهید صاحب ویلا شوید و به دنبال خرید ویلا ارزان هستید، تا پایان این آگهی ما را همراهی کنید.
شهر چمستان یکی از بخش های شهرستان نور است؛ این شهر با آمل و نور همسایه می باشد؛ روستای سالده که در جاده چمستان قرار دارد، از توابع بخش چمستان شهرستان نور که در دهستان ناتل رستاق قرار دارد؛ مردمان این روستا بسیار مهمان نواز و خون گرم می باشند.
خرید ویلا شهرکی به دلایل زیادی مورد توجه خریداران می باشد که ما در این آگهی به یک نمونه آن می پردازیم.
مهم ترین مزیت ویلای شهرکی، امنیت بالای آن می باشد؛ این نوع ویلا، به دلیل وجود نگهبانی ۲۴ ساعته، امنیت زیادی دارند؛ همچنین اطراف شهرک، با دیوار محافظت می شود؛ چنانچه شما نیز فقط روزهای خاصی به شمال کشور و ویلای خود سفر می کنید، این نوع ویلا برای شما بسیار مناسب می باشد.
این شهرک شامل ۷ ویلا می باشد؛ همه ی این ویلاها فلت هستند که به همین دلیل، دارای قیمت بسیار مناسب می باشند؛ اگر قصد خرید ویلا فلت را دارید می توانید سایر ویلاهای سایت البرز ویلا را مشاهده نمایید.
۴ دستگاه از ویلاهای این شهرک، دارای ۱۲۰ متر زمین و ۷۰ متر زیر بنا می باشند؛ ۲ اتاق خواب مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در آن ها تعبیه شده است؛ تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلاها متصل می باشد.
یک دستگاه ویلا دارای ۱۵۰ متر زمین و ۷۰ متر زیر بنا می باشد؛ ۲ اتاق خوابی که در این ویلا تعبیه شده است، دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل است.
یک دستگاه ویلا دارای ۲۰۰ متر زمین و ۷۰ متر زیر بنا می باشد؛ ۲ اتاق در این ویلا تعبیه شده است که مستر می باشد؛ با تمام انشعابات و اتصالات ویلا، متصل می باشد.
و اما تنها ویلا در این شهرک که دارای سند می باشد، ۱۷۰ متر زمین دارد که ۷۰ متر آن را زیر بنا ی ویلا تشکیل داده است؛ ۲ اتاقی که در این ویلا تعبیه شده است، مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمام امتیازات و انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل است.
نمای این ویلاها سنگی می باشد؛ اگر علاقمند به خرید ویلا نماسنگ هستید، پیشنهاد می کنیم سایر ویلاهای سایت البرز ویلا را نیز مشاهده نمایید.


از اینکه سایت ما را همراهی می کنید، از شما سپاسگذاریم؛ چنانچه در زمینه خرید ویلا در شمال به مشاوره نیاز داشتید، مشاورین حرفه ای ما آماده ارائه خدمات به شما مهربانان هستند.
برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

 

 کارشناس و مشاور تخصصی این آگهی، سرکار خانم رونما می باشند که می توانید با شماره تماس 091۹۷۰۷۴۸۹۳ با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: سالده
  • جستجو: 14671
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه