صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا فلت ارزان سنددار در آمل

خرید ویلا فلت ارزان سنددار در آمل

860
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
700،000،000 تومان
30%نقد الباقی اقساط ۶ ماهه
جستجو 16946
زمین
180 متر مربع
بنا
80 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا فلت ارزان سنددار در آمل

سلام و عرض ادب و احترام خدمت همراهان محترم سایت البرز ویلا؛ امیدوارم لحظات خوبی رو سپری کرده باشید و در آینده، بهترین اتفاقات زندگیتون رقم بخوره.

امروز با شما عزیزان همراه هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلای فلت ارزان سنددار در منطقه جنگلی آمل بپردازیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا سنددار را دارید، پیشنهاد می کنم با نگاه گرمتون ما رو همراهی کنید.

آمل یکی از شهرهای بزرگ و پر جمعیت استان مازندران می باشد که در مرکز این استان واقع شده است؛ این شهر از قدیمی ترین شهر های استان بوده و قطب صنعت، صادرات و ورزش استان مازندران نیز محسوب می‌شود؛ همچنین طی سال ‌های اخیر، لقب پایتخت برنج ایران نیز به این شهر داده شده است؛ این شهر به دلیل وسعت زیاد، دارای ۲ شهرداری می باشد؛ چنانچه با توجه به توضیحات داده شده علاقمند به خرید ویلا آمل هستید، کافیست روی نوشته رنگ شده کلیک کنید تا سایر ویلاهایی که در این شهر باستانی بنا شده اند را مشاهده نمایید.

این ویلا به دلیل دسترسی آسان به جنگل‌های مازندران، ویلای جنگلی ابلاغ می‌ شود؛ خرید ویلا جنگلی برای افرادی که در شهر زندگی می کنند، بسیار مهیج و لذت بخش می باشد.

 متراژ کل زمین ویلا ۱۸۰ متر بوده و ۸۰ متر آن نیز زیربنای ویلا می باشد؛ در این ویلای نوساز ارزان، ۲ اتاق خواب در نظر گرفته شده است که مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

 تمامی انشعابات و امتیازات این ویلای فلت همچون آب، برق و گاز متصل بوده و شما عزیزان پس از خرید آن تمامی انشعابات را می توانید به نام خود تغییر مالکیت دهید.

شهرکی که این ویلا در آن بنا شده است، دارای نگهبانی ۲۴ ساعته می باشد که خیال شما را از بابت امنیت ویلا کاملاً آسوده می سازد؛ پس اگر قصد خرید ویلا شهرکی را دارید، بی شک این ویلا بهترین گزینه برای شما می باشد.

 این ویلای جنگلی شهرکی دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد؛ قیمت مناسب و ارزان این ویلا به دلیل طراحی آن است زیرا قیمت این نوع ویلا به دلیل داشتن مساحت زیربنای کمتر و همچنین ساختاری ساده تر نسبت به ویلای دوبلکس و تریبلکس، دارای قیمت کمتر می باشند و افرادی که به دنبال خرید ویلا ارزان هستند، مطمئناً خرید ویلا فلت مد نظرشان می باشد.

علاوه بر قیمت مناسب و ارزان ویلا، شما عزیزان می توانید به صورت نقد و اقساط نیز آن را بپردازید؛ همچنین اگر می خواهید خودروی شخصی تان را با ویلا معاوضه کنید، مالک مایل به معاوضه نیز می باشد.

اگر شما عزیزان نیز می خواهید از خرید خود مطمئن باشید، پیشنهاد ما به شما این ویلای فلت می باشد؛ زیرا دارای پروانه پایان کار و سند تک برگ است.

 

چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می توانید به بخش تماس با ما که در ابتدای صفحه اصلی سایت قرار دارد مراجعه نمایید.

با تشکر از همراهی گرم و صمیمانه شما عزیزان.


محدوده آدرس: ولیسده
  • جستجو: 16946
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه