صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا سنددار جنگلی در بهدشت نور

خرید ویلا سنددار جنگلی در بهدشت نور

1286
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،300،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 11939
زمین
200 متر مربع
بنا
170 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا سنددار جنگلی در بهدشت نور

 

دوستان و همراهان البرز ویلا سلام.

امیدوارم که حال دلتون بی‌نظیر بوده باشه و موارد بهداشتی لازم رو رعایت کرده باشید تا خود و خانواده تان از گزند ویروس منحوس کرونا به دور بوده باشید و خدایی نکرده آسیبی به عزیزان و خودتان وارد نشود.

چندماهی است که کشور ما در تلاطم و افزایش قیمت های شدیدی درگیر است و بیشتر از آن قشر متوسط و ضعیف جامعه که روز به روز شرایط زندگی و گذران امورات معمولی شان با مشکلات فراوانی مواجه شده است؛ امیدواریم این مشکلات هرچه زودتر حل شود که در این میان درصد زیادی از مردم به فکر سرمایه گذاری و حفظ ارزش پول و در موارد زیادی افزایش سرمایه خود اقدام نمودند که پر رونق ترین و پر سود ترین نوع سرمایه گذاری در ماه های اخیر سرمایه گذاری در شمال با خرید ویلا یا خرید زمین بوده است امروز قصد داریم تا یک سوپر ویلای اکازیون لاکچری را به شما معرفی کنیم که قدرت افزایش سرمایه و سودآوری فراوانی را دارد و شما علاوه بر استفاده از ویلا و سکونت در آن می توانید در مدت زمان کوتاهی با سود بی‌نظیری این سوپر ویلای لاکچری را به فروش برسانید و از افزایش قیمت آن بهره مند شوید.

این ویلا دارای ۲۰۰ متر زمین با ۱۷۰ متر بنا برای ساخت در دو طبقه با سه اتاق خواب مستر که به سبکی هوشمندانه و مدرن به صورت دوبلکس طراحی و مهندسی سازی شده است.

مشاهده و خرید ویلا دوبلکس دیگر در البرز ویلا، کلیک نمایید.



این ویلا در موقعیت جنگلی قرار گرفته و در حومه شهر نور قرار دارد منطقه زیبا و برند بهدشت که فاصله آن تا جنگل های معروف و بنام چمستان و مناطق کوهستانی همچون واز با فاصله چند دقیقه ای می باشد و شما علاوه بر استفاده از آب و هوای بی نظیر منطقه چمستان منطقه‌ای کوهستانی فوق‌العاده‌ای را دارید.

 

رطوبت نسبی که در زمان باران حس و حال نابی را به شما القا خواهد کرد و به راحتی می توانید در فاصله کمی خود را به ساحل خزر در شهرستان نور و یا حتی محمودآباد برسانید سواحل نیلگون خزر و از طرفی جنگل‌های انبوه چمستان - آمل؛ بهشتی زیبا را برای شما خلق خواهند کرد و این ویلای لاکچری زیبا در مرکز این دسترسی ها و زیبایی ها قرار گرفته است.

این ویلای دوبلکس؛ نوساز بوده و کلیه انشعابات و الزامات لازم را در سال ۹۹ دریافت نموده است و شما می توانید با خیالی راحت توسط تیم قدرتمند البرز ویلا مالک قانونی این ویلا شوید و البرز ویلا این اطمینان را به شما می دهد که این ویلای ارزنده را با کمترین قیمت ممکن و با اعمال بیشترین تخفیف از سمت مالک به قطعیت مالکیت شما برساند.



ویلا شهرکی گزینه بسیار مهم و مناسبی می باشد که برای عموم مشتریان خود در مشاوره‌های کارشناسان تیم؛ این نکته را یاد آور می شویم که اگر قصدِ سکونت دائمی را ندارید انتخاب و خرید ویلا شهرکی گزینه بسیار مناسبی است تا در زمان نبود تان مراقبت از شهرک و یا حتی ساختمان تان را نگهبان و سرایدار مجموعه بر عهده گیرد.

اگر اطلاعات بیشتر و کامل تر می خواهید همه حالا می توانید با شماره ۰۹۱۱۹۲۱۷۸۹۲  خانم صوفی تماس برقرار نمایید تا از مشاوره تخصصی آن بهره مند شوید و یا اینکه با شماره های موجود در صفحه تماس با ما یک مجموعه ارتباط برقرار نمایید تا کارشناسان مجرب و کارآزموده البرز ویلا میزبان مشاوره‌ای و معرفی ویلا های ارزنده در شمال باشند.

 

#کد۲۸۲

 


محدوده آدرس: بهدشت
  • جستجو: 11939
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه