صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / ویلا همکف مبله ارزان قیمت در شهربند نور

ویلا همکف مبله ارزان قیمت در شهربند نور

614
فروخته شد
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
680،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 10446
زمین
250 متر مربع
بنا
110 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1397
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

ویلا همکف مبله ارزان قیمت در شهربند نور

 

همانطور که در مقالات البرز ویلا خوانده اید؛ ارزانترین نوع ویلاها به ساختار ویلاهای همکف یا فلت اختصاص می یابد مگر اینکه ویلا دارای متراژ بنا یا زمین بالایی باشد که در آن صورت ویلا جز استثنائات و در شرایط اوکازیون قرار می گیرد.

معرفی یک دستگاه ویلای همکف که دارای ۲۵۰ متر زمین و ۱۱۰ متر بنای ساخت می باشد در حومه شهر نور؛ منطقه معروف و برند شهربند واقع شده است.

شهربند یکی از مناطق جنگلی و معروف در منطقه چمستان میباشد و شما با خرید این ویلای همکف به راحتی و با طی مسافت چند دقیقه‌ای خود را در جنگل های انبوه واز و جوربند خواهید از مناظر بی نظیر جنگلی و کوهستانی بهره مند خواهید شد.

این ویلای فلت با دو اتاق خواب مستر به صورت کاملا مهندسی ساز در فضای ۱۱۰ متری تشکیل شده است در سال 97 بنا گردیده و با رعایت کلیه اصول و قواعد مهندسی و مجوزات قانونی؛ توانسته سند تک برگ نیز دریافت نماید و شما مشتریان گرامی می توانید با خیالی راحت توسط تیم قدرتمند و با سابقه البرز ویلا اقدام به خرید این ویلا نمایید.


خرید ویلا فلت در شمال یکی از متداول‌ترین خریدهای مشتریان البرز ویلا می باشد زیرا به دلیل قیمت پایینی که دارند قدرت خریدِ بخش زیادی از عموم مردم را شامل می شود.

از امتیازات ویژه این ویلای همکف مبله بودنِ آن می باشد که شما علاوه بر خرید ویلا ارزان قیمت ؛ از یک ویلای فول مبله نیز بهره مند خواهید شد که در شرایط کنونی و اقتصادی جامعه خرید لوازم و اثاثیه برای مبله کردنِ ویلا؛ هزینه بسیار بالایی را در بر دارد به همین دلیل با خرید این ویلا از نظر اقتصادی انتخاب بسیار ارزنده و پرسودی را خواهید داشت.

 مشاهده و خرید ویلا مبله دیگر در شمال، کلیک نمایید.

مشاهده و خرید ویلا جنگلی دیگر در البرز ویلا، کلیک نمایید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این ویلای همکف می توانید با شماره 0914660640 خانم شاکری که مشاور اختصاصی این ویلا میباشد تماس برقرار نمایید و یا اینکه دکمه ثبت درخواست مشاوره این ویلا را بفشارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس برقرار نمایند.

 

کد192

 

 

بهتر است بخوانید:

خرید ویلا ارزان قیمت در روستاهای شمالی

مراحل انتخاب و خرید ویلا در شمال با وب سایت البرز ویلا


محدوده آدرس: شهربند
  • جستجو: 10446
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه