صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا جنگلی ارزان قیمت در امیرآباد نور

خرید ویلا جنگلی ارزان قیمت در امیرآباد نور

820
فروخته شد
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
650،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 10425
زمین
200 متر مربع
بنا
120 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا جنگلی ارزان قیمت در امیرآباد نور

 

همراهان البرز ویلا سلام؛

امروز قصد داریم تا یک ویلا در منطقه تماما جنگلی را به شما معرفی نماییم:

خرید ویلا جنگلی در شمال یکی از پر تکرارترین گروه بندیِ ویلاها از نظر موقعیت مکانی می‌باشد زیرا شمال به کوه و جنگل هایش معروف است که در یکی از مناطق جنگلی شمال؛ حومه شهر نور روستایی به نام امیرآباد؛ ویلایی را برای شما انتخاب نموده ایم که دارای ۲۰۰ متر زمین و ۱۲۰ متر بنای ساخت می باشد.

مشاهده و خرید ویلا امیرآباد دیگر در البرز ویلا؛ کلیک نمایید.

این ویلا با ساختار نیم پلوت بنا گردیده است و در فضای ۱۲۰ متری از ساخت دو اتاق خواب مستر به آن تخصیص داده شده که با تعبیه پارکینگ مسقف گزینه مناسبی برای آن دسته از مشتریانی که که به دنبال انبارِ مسقف در ویلای خود هستند؛ گزینه بسیار مناسبی برای خریدشان؛ میباشد.
مشاهده و خرید ویلا نیم پیلوت دیگر در البرز ویلا

این ویلای نیم پلوت در منطقه جنگلی امیرآباد که یکی از روستاهای پر رونق و منطقه پر جهشِ سرمایه گذاری در سالهای اخیر بوده است واقع گردیده که این ویلای نیم پلوت در سال ۹۹ یعنی نوساز بوده و با کلیه انشعابات و الزامات متصل بنا گردیده است.

یکی از امتیازات ویژه این ویلای جنگلی قیمت بسیار ارزنده و مناسب در منظقه می باشد؛ علیرغم افزایش قیمت زمین و ویلاها در شمال به تناسب تمامی کالا ها در کشور عزیزمان؛ ولی این ویلای نیم پیلوت نما سنگی؛ همچنان دارای قیمت بسیار متعارف و منصفانه ای می باشد که از سمت مالک این ویلا به تیم باسابقه البرز ویلا اعلام گردیده است که باعث شده تا این ویلای نیم پیلوت جنگلی در گروه خرید ویلا ارزان قیمت نیز جای گیرد.

از دیگر امتیازات این ویلای نیم پیلوت ارزان قیمت جنگلی می‌توان به شهرکی بودن آن نیز اشاره کرد که این ویلای شهرکی به دلیل رعایت اصول و قواعد تعدد ویلاییِ کم در شهرک؛ با گیت نگهبانی و سرایداری باعث گردیده است تا برای آن دسته از مشتریان و عزیزانی که به دنبال خرید ویلا شهرکی با امنیت بالا و اطمینان خاطر بیشتر در اوقاتی که در شمال به سر نمی برید؛ خرید این ویلای شهرکی را به شما پیشنهاد می کنیم.

همانطور که اشاره شد این ویلای نیم پلوت دارای موقعیت جنگلی بوده است و ویوی جنگلی و کوهستان از مناظر بی نظیر قابل مشاهده در ایوان این ویلا می باشد.


همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این ویلای نیم پیلوت ارزان قیمت جنگلی در امیرآباد میتوانید با شماره  09114660640 خانم شاکری که مشاور اختصاصی این ویلا می باشد تماس برقرار نمایید و یا اینکه دکمه ثبت درخواست مشاوره این ویلا را بفشارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس برقرار نمایند.

 کد186

 

بهتر است بیشتر بدانید:

مراحل انتخاب و خرید ویلا در شمال با وب سایت البرز ویلا

خرید ویلا در شمال بر اساس نوع ساخت

 

 


محدوده آدرس: امیر اباد
  • جستجو: 10425
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه