صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا دوبلکس جنگلی در سائیج محله آمل

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در سائیج محله آمل

759
فروخته شد
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،350،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 10386
زمین
280 متر مربع
بنا
220 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در سائیج محله آمل

 

با نام یاد خدا

امروز قصد داریم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس را به شما معرفی کنید ویلای دوبلکس با نمای سنگی روشن و طراحی نمای رومی ساختمان؛ از جمله ویلاهای زیبا خوش ساخت در منطقه می‌باشد.

 این ویلای دوبلکس دارای ویژگی های کاملی همچون حمام - اتاقهای مستر - سرویس ایرانی و فرنگی - درب ضد سرقت - کابینت و همچنین اخذ کلیه مجوزات و الزامات ساخت؛ همچون انشعاباتِ آب برق گاز؛ که برای این ویلا را نصب و سه کنتور تحویل می باشد از جمله ویلا های نوسازی می باشد که در کوتاه ترین زمان ممکن و بعد از تمام کار شدنش؛ توانسته سند تک برگ را نیز دریافت نمایند.

قابل ذکر است که این ویلای دوبلکس نما روشن سنگی در سائیج محله قرارگرفته و بافت روستایی همان محل می باشد به همین دلیل داخل بافت مسکونی-روستایی؛ بوده و به راحتی توانسته سند تک برگ برای این ویلا ارائه شود.

روستای سائیج محله در ۶ کیلومتری از مرکز شهر آمل قرار گرفته است که از نظر موقعیت جغرافیایی دسترسی سریع تری به جنگل و در خواب و در فاصله زمانی ۱۵ دقیقه به دریای محمودآباد دسترسی دارد.


این ساختمان در منطقه جنگلی قرار گرفته است که دارای پوشش بی نظیری از گیاهان می باشد و ویو رو به کوهپایه - جنگل و شهر که با تراس پشتی ویلا می توانید ویوی بی نظیری را از کوهپایه و جنگل را داشته باشید.

این ویلای دوبلکس دارای ۲۸۰ متر زمین و ۲۲۰ متر بنای ساخت می باشد که ۴ خواب در این این بنا تعبیه گردیده که هر چهار خواب آن مستر می باشد.

مشاهده و خرید ویلا دوبلکس دیگر در شمال

آبنما و حیاط سازی مهندسی شده آن نیز امتیازات این ویلای سند دار افزوده است.

مشاهده و خرید ویلا جنگلی دیگر در البرز ویلا،کلیک نمایید.

اگر قصد خرید ویلا سند دار را در شمال دارید و به دنبال یک دستگاه ویلای دوبلکس با موقعیت جنگلی هستید بازدید از این ویلا را توسط تیم مجرب و کارآزموده البرز ویلا به شما پیشنهاد می گردد برای بازدید از این ویلا اسکان برای شما بازدید کنندگان رایگان می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر این ویلای دوبلکس می توانید با شماره 09199658148 خانم تهرانی مشاور اختصاصی این بین میباشد تماس برقرار نموده و یا دکمه ثبت درخواست مشاوره این ویلا در همین صفحه را بفشارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس برقرار نمایند.

 

مشاهده و خرید ویلا سائیج محله آمل، کلیک نمایید.

 

کد169


محدوده آدرس: سائیچ محله
  • جستجو: 10386
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه