صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا باغ سنددار در محمودآباد جاده دریا

خرید ویلا باغ سنددار در محمودآباد جاده دریا

814
فروخته شد
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،300،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 10352
زمین
240 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1397
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا باغ سنددار در محمودآباد جاده دریا

 

 سلام و درود خدمت مشتریان و همران همیشگی البرز ویلا، از این که ما رو برای خرید و فروش و سرمایه گذاری در شمال، انتخاب کردید ممنونیم.

در ابتدا به یکی از استرس ها و نگرانی های مشتریانمون می پردازیم! آیا فلان ویلا یا زمین سند داره؟ پایان کار چی؟ انشعابات....

حتما شما هم شنیدید که میگن خیلی از ویلا و زمین های شمال، فاقد سند می باشند مگه نه؟

درسته؛ خیلی از ویلاها در مناطق شمالی بعد از ساخت به مرحله اخذ سند نرسیده بفروش می رسند چون پروسه دریافت سند برای ویلا یا ساختمان نوساز؛ مستلزم زمان و پروسه اداری می باشد که نیازمند طی زمان است تا سند برای ساختمان و مجموعه به مرحله قانونی برسد، پس اگر همچین موردی را برای ویلاهای نوساز داشتید نگران نباشید چون بشرط داخل بافت مسکونی بودن و مجوزات ساخت داشتن براحتی میتوانید سند را دریافت نمایید.

مورد دوم برای ویلاهای چندسال ساختی است که بعد از چند سال هنوز نتوانستند سند دریافت نمایند که در این مورد به عوامل احتمالی زیادی مربوط می باشد، همچون نوع بافت زمینی که در آن ساخت صورت گرفته، سلامت زمین یا در رهن نبودن آن، وفق یا موارد دیگر که اگر در این مورد سوالی داشتید می توانید با شمارهای پشتیبانی تیم البرز ویلا تماس برقرار نمایید تا راهنمایی های لازم را بطورت تخصصی و کارشناسی در اختیارتان قرار دهند.

که این ویلا دارای مجوز ساخت +  پایان کار + سند تک برگ؛ که خیالتان از جهت سند برای خید این ویلا مطلقا جمع جمع باشد.

 این ویلا باغ دوبلکس دارای 240 متر زمین و 250 متر بنای ساخت می باشد که در گروه خرید ویلا اکازیون قرار می گیرد زیرا از نظر متراژ؛ دارای شرایط ویژه ای بوده و در 240 متر زمین دارای متراژ بیشتری برای ساخت شده است و همین دلیل این ویلا یک ویلای اکازیون می باشد.

اگر نزدیکی به دریا برایتان مهم است باید خدمتتون عارض شم که این ویلا تا دریا حدود 3 دقیقه فاصله داره، بله فقط سه دقیق تا دریا؛ که این بی نظیره بتونی اول صبحی برید لب دریا و ورزش کنید و از منظره بی نظیرش لذت ببرید.

مشاهده و خرید ویلا ساحلی دیگر در شمال

لازم به ذکر است که این ویلا باغ دوبلکس شهرکی نیز می باشد و از امنیت بالایی نیز برخوردار است و خود به امتیازات قبلی این ویلا افزوده است.

 سروران گرامی همراهان املاک البرز؛ اگر شما  قصد خرید ویلا دوبلکس ساحلی واقع در شمال کشور و همچنین خرید هر گونه ویلا در مناطق با صفای شمال را دارید، کافیست با تیم ما تماس بگیرید. تیم پر تلاش املاک البرز مشتاق خدمت رسانی به تمامی شما همراهان همیشگی می باشد. همچنین جهت مشاوره، دکمه ی ثبت در خواست مشاوره را که در سمت راست همین صفحه قابل مشاهده است، کلیک کنید. مشاوران و کارشناسان کاردان و حرفه ای املاک البرز در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. مشاور اختصاصی این ویلا دوبلکس جنگلی ساحلی شهرکی، با چنین موقعیت مکانی، سرکار خانم صوفی  می باشد، که میتوانید به صورت مستقیم، با شماره  09119217892  تماس حاصل فرمائید. 

کد158


محدوده آدرس: جاده دریا
  • جستجو: 10352
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه