صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / ویلا تریبلکس استخردار جنگلی در نعمت آباد نور

ویلا تریبلکس استخردار جنگلی در نعمت آباد نور

921
فروخته شد
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
5،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 10287
زمین
500 متر مربع
بنا
390 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

ویلا تریبلکس استخردار جنگلی در نعمت آباد نور

 

خرید یک دستگاه ویلای تریبلکس استخردار در منطقه نور که این ویلای 3 طبقه ای دارای استخر مجللی در شمالِ کشور؛ منطقه نعمت آباد نور، می باشد.

ویلای تریبلکس، سیر تکامل یافتهِ ویلاهای دوبلکس می باشد که در طی زمان و افزایش علمِ طراحی مهندسان عمران و معمار، به الگوهای جدیدی از فلت(همکف) به نیم پیلوت(نیم دوبلکس) - دوبلکس و تریبلکس و فورلکس؛ تبدیل شده است.

مشاهده و خرید ویلا تریبلکس دیگر در البرز ویلا

این ویلای تریبلکس دارای 4 خوابِ مستر در 390 متر بنا از سه طبقه، می باشد و دارای 500 متر زمینِ خوش قواره و ارزنده در منطقه جنگلی و زیبا در حومه چمستان؛ روستای نعمت آباد می باشد.

دسترسی به نعمت آبادِ نور از روی نقشه گوگل؛ کلیک کنید.

مشاهده و خرید ویلا 4 خواب دیگر در البرز ویلا، کلیک نمایید.

 

در این ویلای تریبلکس 3 شاه نشین با روف گاردن دلبازی طراحی شده است که ناب ترین لحظاتِ باهم بودن و گرمای خانواده را می توانید از منظر ایوان و ویوی بی نظیرش تجربه کنید.

یکی از امتیازات ویژه این ویلای تریبلکس، استخردار بودن آن است که نظر هر مشتریی را جلب می کند؛ جنگل در فاصله 3 دقیقه ای و بجای دریا، یک استخر اختصاصی را با خرید این ویلای تریبلکس، بهره مند می شوید.

مشاهده و خرید ویلا تریبلکس دیگر در البرز ویلا

برای آندسته از هموطنانی که قصد خرید ویلا سنددار با پروانه ساخت و سند تک برگ عرصه و اعیان را دارند؛ باید گفت که این ویلای جنگلی تمامی مجوزات لازم برای ساخت و مالکیت را داراست و البرز ویلا این اطمینان را به شما می دهد که قراردادی بی عیب و نقص، در کمال اجرای قوانین حقوقی، قراردادنامه ای بین شما خریدار گرامی و مالک اولیه؛ برقرار نماید.

این ویلای جنگلی تریبلکس دارای موتور خانه بهمراه تصفیه خانه آب گرم و سرد است که به امتیازات قبلی این ویلا نیز افزوده است.

مشاهده و خرید ویلا جنگلی دیگر در شمال

برای کسب اطلاعات بیشتر این ویلا، می توانید بطور مستقیم با مشاور اختصاصی این ویلای لاکچری جنگلی؛ یعنی خانم کیان به شماره 09114660640  تماس برقرار نمایید و یا با شماره های مندرج در صفحه "تماس با ما" ارتباط برقرار نمایید و حتی می توانید دکمه "ثبت درخواست مشاوره" این ویلا را بفشارید تا در کوتاهترین زمان ممکن کارشناسان ما با شما تماس برقرار نمایند.

 

کد144


محدوده آدرس: جاده نور نعت اباد
  • جستجو: 10287
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه