صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا دوبلکس جنگلی در امیرآباد نور

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در امیرآباد نور

735
فروخته شد
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،300،000،000 تومان
نقد واقساط
جستجو 10284
زمین
250 متر مربع
بنا
210 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در امیرآباد نور

 

و مشتریان عزیز البرز ویلا؛ سلام

امروز قصد داریم تا یک دستگاه، ویلای دوبلکس جنگلی را به شما معرفی کنیم که این ویلای دوبلکس دارای ۲۵۰ متر زمین ۲۱۰ متر بنا با سه اتاق خواب مستر و کلیه انشعابات و الزاماتِ متصل با شرایط نقد و اقساط؛ آماده فروش و سکونت شما عزیزان می باشد.

این ویلای دوبلکس در منطقه جنگلی و برند امیرآباد واقع شده است و امیر آباد نام روستایی است که در چند سال اخیر رشدِ بالایی را از نظر ساخت و ساز در منطقه داشته است و به عنوان یکی از مناطق برند در حومه شهر نور و چمستان شناخته می شود.

مشاهده و خرید ویلا جنگلی دیگر در البرز ویلا

برای رسیدن به این روستا؛ حدوداً بایست ۱۷ کیلومتر از مرکز شهر آمل گذشت تا به تابلوی منطقه توریستی امیرآباد رسید این روستا به دلیل موقعیت ویژه ای که دارد به راحتی در عرض ۵ دقیقه؛ به جنگل و ۱۵ دقیقه با دریا فاصلهِ زمانی دارد.

مشاهده و خرید ویلا امیرآباد دیگر در وبسایت البرز ویلا

 از امتیازات ویژه این منطقه علاوه بر دسترسی سریع به جنگل و دریا؛ برند بودنِ منطقه می باشد چون این منطقه به منطقه تهرانی نشین تبدیل شده است و درصد کمی از بومیان در منطقه امیرآباد سکونت دارد؛ که شاهد شهرک های انبوه با رعایت قوانین و قواعدِ مهندسیِ مدرن، در منطقه می باشد.

مشاهده و خرید ویلا شهرکی دیگر در البرز ویلا

یکی از بارزترین امتیازات این ویلای دوبلکسِ جنگلی؛ شهرکی بودن آن است تا برای آن دسته از مشتریان و مالکانی که در فواصل زمانی طولانی مدت به ویلای خود عزیمت می کند شهرکی بودن یا داشتن سرایدار جهت نگهبانی یک معیار اساسی برای امنیت و حفاظت از محیطِ حیاط سازی و خود ساختمان ویلا می باشد.

کادر تخصصی و مجرد البرز ویلا به واسطه تجربه کسب شده در چندین سال متوالی شناخت بسیار مناسبی در مناطق مختلف از جمله امیرآباد را کسب نموده است و با توان مشاوره‌ای و پتانسیل بالایِ تیم خود، میزبان مشاوره و خریدتان در شمال می باشد.

 

اما چرا؟ خرید ویلا در شمال ؟؟

 همه ما می دانیم که شما چه طبیعت بی نظیری دارد، طبیعت شمال از ترکیب کوه، جنگل، دریا و با کوتاه ترین فاصله از هم؛ موجب شده تا شرایط اقلیمی و جغرافیایِ طبیعیِ بی نظیری را به رخ بکشد، بله اینجا شمال است! جایی که بهشت ایران نام دارد، مازندران و گیلان از زیباترین جاهای ایران می باشد و سالانه گردشگرانِ زیادی را به خود جذب می کند، ولی قیمت خرید زمین یا ویلا در شمال از دید خیلی از مردم کشور، در مقایسه با امتیازات طبیعی، اصلا قابل قیاس نمی باشد، خرید یک دستگاه ویلا با قیمت هایی که امروز حتی قابل خرید و فروش است، واقعا ارزشِ واقعی نیست و در سالهای آتی مطمعنا شاهد رشد فزایند قیمت این زمین و ویلاها در شمال خواهیم بود زیرا که مناطق یا زمین های مجاز برای ساخت روز بروز محدودتر شده و امکان ساخت وجود نخواهد داشت.

پس اگر قصد خرید یا سرمایه گذاری در شمال را دارید همین حالا با کارشناسان البرز ویلا تماس برقرار نمایید.

 

همیچنین برای کسب اطلاعات بیشتر این ویلا، می توانید با کارشناس اختصاصی این ویلای دوبلکس؛ خانم کیان به شماره 09119193891  ویا با شماره های مندرج در صفحه "تماس با ما" ارتباط برقرار نمایید.


محدوده آدرس: جاده نور منطقه امیر اباد
  • جستجو: 10284
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه