صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید اقساطی ویلا نیم پیلوت در شمال آغوزبن آمل

خرید اقساطی ویلا نیم پیلوت در شمال آغوزبن آمل

984
فروخته شد
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
650،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 10279
زمین
180 متر مربع
بنا
120 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید اقساطی ویلا نیم پیلوت در شمال آغوزبن آمل

 

دوستان ومشتریان البرز ویلا؛ سلام

امیدوارم که حالتون بی نظیر باشه و از تعطیلات پیش رو با یه برنامه ریزی باحال بیاید شمال تا حال و هوایی عوض کنید جوجی بزنید و روانی پاک کنید!

امروز قصد داریم تا یک دستگاه ویلای نیم پیلوتِ نما سنگی را به شما معرفی کنیم، خرید ویلا نیم پیلوت در شمال، امروزه از خرید های رایج مشتریانِ البرز ویلا می باشد؛ زیرا اول از همه اینکه این ویلاها دارای قیمت به نسبت پایینتری از ویلاهای دوبلکس و تریبلکس می باشد و دوما  برای آندسته از مشتریانی که خواهان پارکینگ مسقف هستند، این گروه از ویلاها؛ عموما همچین قابلیتی را دارند و به این ویلاها که بین ویلای فلت و دوبلکس قرار می گیرد ویلاهای  نیم دوبلکس نیز می گویند و گاها با متراژ پایین می توانند در گروه خرید ویلا ارزان قیمت، نیز قرار گیرند.

 

این ویلای نیم پیلوت دارای 180 متر زمین و 120 متر بنای ساخت می باشد؛ 3 خوابِ مستر و بارزترین امتیاز این ویلای نماسنگی؛ شهرکی بودن آن است که برای آندسته از مشتریانی که بصورت کوتاه مدت و در فواصل زمانی طولانی به ویلای خود سفر می کنند، گزینه مناسبی می باشد.

این ویلای نیم پیلوت در سال 1399 با کلیه انشعابات و الزاماتِ متصل، در مازندران، آمل، خیابان نور، روستای جنگلی آغوزبن؛ بنا گردیده و با شرایط نقد و اقساط و تخفیف ویژه نقدی، آماده سکونت و خرید شما عزیزان می باشد.

 آغوزبن کجاست؟

این روستا در 5 کیلیومتری از مرکز شهرِ آمل و پایین خیابان لیتکوه قرار دارد، که برای دسترسی به این روستای از روی گوگل مپ، کافیست کلیک نمایید.

این ویلا با نمای تماما سنگی؛ شماتیک زیبایی را به خود گرفته است و بنای مفید 180 متری، طراحی بسیار مناسبی، صورت پذیرفته است؛ بازدید از این ویلا را از دست ندهید.

 برای خرید ویلا در شمال؛ البرز ویلا این اطمینان را به شما سروران می دهد که با بیشترین تخفیف ممکن؛ قیمت نهایی خریدتان را مشخص نماید و مالکیت شما را در قانونی ترین حالت ممکن به قطعیت برساند.

 برای کسب اطلاعات بیشترِ این ویلا و مشاوره می توانید با مشاورِ تخصصی این ویلا؛ خانم کیان به شماره 09119193891  تماس برقرار نمایید و یا دکمه "ثبت درخواست مشاوره" در همین صفحه را بفشارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس برقرار نمایند.

 


محدوده آدرس: جاده امل به نور آغوزبن
  • جستجو: 10279
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه