صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا اقساطی در شمال

فروش ویلا اقساطی در شمال

62153
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،200،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18317
زمین
270 متر مربع
بنا
220 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا اقساطی در شمال

 

همانطور که از تصاویر موجود، مشاهده می کنید، این ویلا در سازه ی دوبلکس با نمای سلطنتی با بهترین امکانات آماده ی فروش می باشد، این ویلای دوبلکس در سال 1400 در شهرکی برند در شهرستان سرسبز چمستان توسط مهندسین مجرب شمال، با بهترین متریال طراحی و ساخته شده است، اگر قصد خرید ویلا در چمستان را دارید، ما را تا انتهای این آگهی همراهی کنید.

این ویلا در شهرکی برند، دارای زمینی به مساحت 270 متر مربع و زیربنای 220 متر مربع می باشد، برای این ویلای سلطنتی 3 اتاق با بهترین امکانات در نظر گرفته شده است، همچنین خرید ویلا دوبلکس در شهرکی برند، گزینه ی بسیار مناسبی برای آن دسته از عزیزانی که سالانه مدت کمی به شمال و ویلای خود سفر و مراجعه می کنند، بهترین گزینه می باشد، زیرا امنیت ویلا و منطقه ی مورد نظر، مهمترین رکنی می باشد، که حتما قبل از خرید ویلا در شمال باید، به آن توجه ویژه نمایید، خوشبختانه این ویلا در شهرکی با امنیت بالا، که توسط نگهبان مجموعه به صورت 24 ساعته تامین و تضمین می شود، پس شما با خرید ویلا در شهرک از لحاظ امنیتی می توانید آسوده خاطر باشید.


برای مشاهده و خرید ویلا نوساز در شمال روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 این ویلا جنگلی دارای شرایط پرداخت به صورت اقساطی می باشد، شما عزیزان می توانید با فروشنده نسبت به پرداخت وجه خود، توافق کنید، و این ویلا را به صورت نقد و اقساط خریداری نمایید، چنانچه علاقمند به مشاهده و خرید ویلا اقساطی هستید، کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 

مشخصات و امکانات کلی ویلا دوبلکس جنگلی در منطقه چمستان؛

زمین 270 متر

بنا ۲2۰ متر

۳ خواب

انشعابات نصب

اسناد و مدارک کامل

درب ضدسرقت

کف سرامیک، پنجره های دوجداره

سقف کناف و کاغذ دیواری

شیرآلات نصب شده

حیاط سازی شده

درب ضد سرقت

نما سنگ

شهرکی

و....

همانطور که می دانید، آب و هوای شمال از رطوبت بالایی برخوردار می باشد، از این سوی در ساخت ویلا در شمال از مصالح و متریال با کیفیت استفاده می شود، و بنابراین برای نمای ساختمان از سنگ استفاده می کنند، زیرا سنگ مقاوم ترین نوع مواد ساختمانی می باشد، تا در برابر رطوبت شمال در امان باشد، پیشنهاد ما به شما عزیزان خرید ویلا نماسنگ در شمال می باشد.

همچنین این ویلای جنگلی، دارای حیاطی بزرگ و فضا سازی بسیار زیبا همراه با درختان و گیاهان و گل های زینتی، که زیبایی خاصی به این ویلا داده است، می باشد، که توجه ی هر ببینده را به خود جلب نموده است.

خرید این ویلای جنگلی به افرادی پیشنهاد می شود که می خواهند صاحب یکی از بهترین ویلاها در چمستان با بهترین متریال و... شوند، بی شک این ویلای سلطنتی بهترین ویلا در شمال می باشد، بازدید از این ویلای ارزنده را از دست ندهید، برای خرید این ویلا اگر نیاز به مشاوره دارید، کافیست با تیم مجرب البرز ویلا ارتباط برقرار کنید، برای تماس با مجموعه ی البرز، به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

ویلا البرز همراهی همیشگی شما عزیزان می باشند.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18317
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه