صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا باغ سند دار جنگلی

فروش ویلا باغ سند دار جنگلی

1255
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،200،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18277
زمین
300 متر مربع
بنا
180 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا باغ سند دار جنگلی 

 

مشخصات و امکانات کلی ویلا باغ نما مدرن جنگلی:

زمین 300 متر

بنا 180 متر

۳ خواب

سند دار 

انشعابات کامل

 دوبلکس

درب ضد سرقت

کابینت نصب شده

محوطه سازی شده با گل و گیاه

داخل شهرک با امنیت بالا

ویو به کوهستان و جنگل

فروش اقساطی

سند تک برگ و...

با سلام خدمت همراهان همیشگی ویلا البرز، اگر شما عزیزان قصد خرید ویلا باغ با امکانات کامل در شهرکی برند در شمال کشور را دارید، ما را تا انتهای آگهی همراهی کنید.

یکی از گزینه های مناسب برای سرمایه گذاری، خرید ویلا در شمال می باشد، و یکی از مهم ترین مزایای خرید ویلا در شمال افزایش سرمایه است، و باید بدانید که این ویلا در چمستان قرار دارد، چمستان به دلیل اینکه توریست و گردشگران زیادی، سالانه به آنجا سفر می کنند، یک منطقه ی عالی برای سرمایه‌ گذاری به شمار می‌ آید، و ارزش ملک و ویلا روزانه در حال رشد می باشد، شما با خرید ویلا در شمال می توانید، تجربه ی سرمایه گذاری هوشمند را در شمال داشته باشید.

این ویلا باغ مدرن در سازه ی دوبلکس می باشد، و سازه ی دوبلکس معمولا به سازه ای گفته می شود، که دارای دو طبقه بوده که توسط یک راه پله به یکدیگر متصل می شوند، معمولا در این سازه ها راه پله مهم ترین عنصر طراحی محسوب شده و می تواند تاثیر به سزایی در فضای داخلی ویلا داشته باشد، ویلاهای دوبلکس جزو ویلاهای لاکچری محسوب می شود، اغلب ویلاهای دوبلکس دارای قیمت بالاتری نسبت به ویلاهای فلت و نیم پیلوت دارد، برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس در شمال روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

خرید ویلا باغ جنگلی در چمستان یک انتخاب بسیار مناسب برای خریداران واقعی ویلا در شمال می باشد، اگر به فضای باز و دل انگیز و... علاقمند هستید، بازدید از این ویلای ارزنده را در چمستان از دست ندهید، باید بدانید که این ویلا جنگلی دارای شرایط پرداخت اقساطی می باشد، شما می توانید با هماهنگی با فروشنده مبلغی را به صورت اقساط و مبلغ دیگر به صورت نقد پرداخت کنید، چنانچه علاقمند به مشاهده و خرید ویلا اقساطی هستید می توانید سایر ویلا های تخصصی سایت البرز ویلا را مشاهده نمایید.

این ویلا دارای متراژ زمینی به مساحت 300 متر مربع و 180 متر مربع زیربنا می باشد، همچنین دارای 3 اتاق خواب به صورت مستر می باشد، این ویلا باغ در سال 1400 در شهرکی برند، که دارای امنیت بالا می باشد، توسط مهندسین مجرب، به صورت حرفه ای و با بهترین متریال در چمستان طراحی و ساخته شده است، انشعابات لازم همچون آب و برق و گاز را دریافت نموده است و آماده ی بهره برداری می باشد.

 این ویلا در یک شهرک برند با نگهبانی 24 ساعته قرار دارد، که خیال شما را از بابت امنیت آن، راحت می کند، اگر امنیت ویلا برای شما عزیزان مهم می باشد، خرید ویلا شهرکی را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم؛ همچنین این ویلا دارای دسترسی آسان به مراکز خرید، مراکز تفریحی و گردشگری و... می باشد که می توانید از این موقعیت نهایت لذت را ببرید.

برای تماس با مجموعه ی البرز به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18277
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه