صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / رویان / فروش ویلا شهرکی در شمال

فروش ویلا شهرکی در شمال

986
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،200،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18254
زمین
250 متر مربع
بنا
170 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا شهرکی در شمال 

 

با سلام خدمت شما خریداران و سرمایه گذاران عزیز، هیچگاه از خرید و فروش ویلا و ملک در شمال کشور پشیمان نخواهید شد، اگر قصد خرید ویلا در شمال دارید، با ما همراه باشید.

 این ویلای دوبلکس جنگلی در شهرکی برند با امنیت بالا قرار دارد، امنیت ویلا و شهرک توسط نگهبان مجموعه تامین می شود، از این سوی می توانید از لحاظ امنیت آسوده خاطر باشید، و در زمان عدم حضور شما در ویلا، امنیت و حفظ حریم خصوصی تضمین می شود، پس اگر قصد خرید ویلا در شهرک را دارید، کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید، ویلاهای شهرکی دارای مزایای بسیاری می باشد، که به صورت زیر می باشد؛

  •  امنیت بالا
  • قیمت مناسب ویلاهای شهرکی
  • اطمینان از منابع آب، برق، گاز
  • و....

 

این ویلا دارای زمینی به مساحت 250 متر مربع و زیربنای 170 متر در سازه ی دوبلکس در توریستی ترین شهر استان مازندران در رویان توسط مهندسین مجرب به بهترین متریال ساخته شده است، و تجهیزات داخلی این ویلا کامل می باشد، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اشپزخانه ای مدرن با کابینت و تجهیزات کامل و 3 اتاق خواب، درب ضد سرقت و... جزئی از امکانات این ویلا می باشد، همچنین داشتن آب، برق، گاز، که از امکانات اولیه ویلا محسوب می شود، که خوشبختانه این ویلای دوبلکس جنگلی این انشعابات لازم را در سال 1399 دریافت نموده است.

اسناد و مدارک این ویلای دوبلکس جنگلی به صورت کامل دریافت و ثبت شده است، از این سوی پس از معامله مالکیت ویلا به شما عزیزان خریدار تعلق می گیرد، و مدارک و اسناد مهم را دریافت می کنید، خرید ویلا سند دار  یک خرید امن و مطمئن و بدون دردسر را برای شما عزیزان به ارمغان می آورد، و می توانید مالکیت یک ویلای شیک دوبلکس را در رویان را تجربه کنید، همانطور که از تصاویر مشاهده می شد، این ویلا دارای نمای شیک و مدرن می باشد، نمای سنگ امروزه طرافدارن بسیاری دارید، همچنین نمای سنگ، در برابر شرایط جوی هوا بسیار مقاوم می باشد، خرید ویلا نماسنگ یک انتخاب بسیار مناسب و عاقلانه در شمال می باشد.

همانطور که در متن فوق ذکر شده است، این ویلا در رویان قرار دارد، رویان در نزدیکی شهر نوشهر قرار دارد، پس شما با خرید ویلا در رویان می توانید، به امکانات شهری و تفریحی نوشهر نیز دسترسی داشته باشید، جاذبه های گردشگری این منطقه شامل؛ روستای کجور، چلک، آبشار آب پری، دیو چشمه و... می باشد، این ویلای ارزنده دارای شرایط پرداخت به صورت اقساطی نیز می باشد، که می توانید با خرید ویلا اقساطی رویایتان را محقق سازید.

این ویلا با متراژ زمینی به مساحت 250 متر مربع آماده فروش می باشد، اگر قصد خرید ویلا دوبلکس را دارید، می توانید با مشارورین مجرب ویلا البرز ارتباط برقرار کنید، و اطلاعات لازم را در مورد شرایط فروش، امکانات و شرایط ویلا و.... بدست آورید، برای تماس با ما کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.


از اینکه ما را در این آگهی همراهی کرده اید، از شما عزیزان سپاس گذاریم، ویلا البرز بهترین ها را به شما عزیزان پیشنهاد می دهد.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18254
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه