صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / ویلا دوبلکس شهرکی

ویلا دوبلکس شهرکی

1027
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،300،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 17220
زمین
250 متر مربع
بنا
180 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

ویلای شهرکی چیست؟

در تعریف ویلا آمده است که «ویلا یک ساختمان یا خانه زمینی است که دارای حیاط بوده و هیچگونه ارتباطی با ساختمان‌های کناری یا اطراف خود ندارد». اما تعریف ویلای شهرکی کمی این تعریف را تحت تأثیر قرار داده و تعریف جدیدی برای ویلا بیان کرده است. ویلای شهرکی «ساختمانی است که به صورت زمینی بوده و دارای حیاط است که این حیاط به ساختمان‌های کناری راه ندارد؛ اما قوانین حاکم بر این ویلاها یکسان بوده و همه آنها مشمول یکسری قوانین مشخص می‌شوند». همان‌طور که می‌بینید این ویلاها اگرچه به همدیگر راه ندارند، اما بی ارتباط به هم نیستند و همه ساکنین ملزم به رعایت قوانین آن هستند.

اگر آپارتمان را به صورت چندین خانه روی هم و عمودی تعریف کنیم، ویلاهای شهرکی را به صورت خانه‌های کنار هم و افقی تعریف می‌کنیم. معمولاً این ویلاها توسط یک شرکت یا موسسه ساخته می‌شوند و در نهایت به خریداران واگذار می‌شوند. البته برخی دیگر به جای خرید ویلا، ترجیح می‌دهند که زمین خریده و ویلای خود را درون شهرک احداث کنند. البته کسانی که زمین خود را درون شهرک می‌خرند مشمول قوانین ویلای شهرکی می‌شوند و ملزم هستند که این قوانین را رعایت کنند. در هر صورت این ویلاها توانسته‌اند که جای خود را بین گردشگران باز کرده و طرفداران بسیاری دارند.

مزایای ویلای شهرکی

شاید در نگاه اول بسیاری از خریداران از ویلای شهرکی و سیستم آن ایراد بگیرند و بهانه‌های مختلفی در مورد آن ذکر کنند. اما این ویلاها مزایایی دارند که می‌تواند برای خریداران جذاب باشد و حتی آنها را به خرید ویلا مشتاق کند. این مزایا عبارت‌اند از:

    • امنیت بالا: ویلای شهرکی از لحاظ امنیتی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و این امنیت حتی می‌تواند از ویلاهای معمولی یا شخصی ساز بیشتر باشد. معمولاً شرکت‌هایی که به ساخت ویلا مشغول هستند برای آن سیستم نگهبانی و حراست در نظر می‌گیرند و نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرند که از ورود افراد ناشناس به محوطه شهرک جلوگیری کنند. در ضمن تردد در این ویلاها تحت نظارت این سیستم حراست صورت می‌گیرد و حتی اگر در ویلا حضور نداشته باشید، نیازی به گرفتن نگهبان نخواهید داشت.
    • اطمینان از معامله و فرایند خریداری ویلا: شاید بزرگترین نگرانی خریداران ویلا در شمال کشور، صحیح بودن معامله و درست بودن قرارداد بین خریدار و فروشنده باشد. در مطالب قبلی به نکاتی در مورد خرید ویلا در شمال کشور اشاره کردیم و راه‌های مقابله با کلاهبرداری را ذکر کردیم؛ اما در مورد ویلای شهرکی این نگرانی وجود ندارد و می‌توانید از سالم بودن خرید خود اطمینان داشته باشید. شرکت‌های سازنده شهرک‌ها از قوانین و نحوه دریافت مجوز اطلاعات کاملی دارند و به دلیل حجم بالای کاری، نمی‌توانند پنهان‌کاری داشته باشند.
    • قیمت بهتر: شرکت‌های سازنده ویلای شهرکی از کمترین فضای ممکن نهایت بهره را می‌برند و این فضا را به ویلاهایی با تراکم بالا و با طراحی تقریباً یکسان اختصاص می‌دهند. از طرفی این شرکت‌ها به دلیل حجم مصرف بالا، مصالح ساختمانی و اولیه خود را به صورت عمده تهیه می‌کنند و هزینه تهیه این مواد برای آنها بسیار کم تمام می‌شود. بنابراین، اگر قیمت این ویلاها را با ویلاهای معمولی مقایسه کنید متوجه خواهید شد که قیمت بسیار پایین‌تری دارند و از لحاظ اقتصادی به سود خریدار خواهد بود.
    • اطمینان از منابع آب، برق و گاز: تأمین امکانات اولیه مانند آب، گاز و برق برای یک ویلا بسیار مهم است و حتی در برخی موارد با دردسرهای زیادی همراه است. اما کسانی که ویلای شهرکی می‌خرند از این مشکل فرار می‌کنند و وظیفه گرفتن مجوز بر عهده شرکت‌های سازنده ویلا خواهد بود. بنابراین کسانی که ویلای خود را از شهرک‌ها تهیه می‌کنند می‌توانند اطمینان داشته باشند که وضعیت امکانات اولیه ویلا واضح است و نیازی به نگرانی در این زمینه نیست.
    • تنوع در ساخت شهرک: یکی دیگر از کارهایی که شرکت‌های فعال در شمال کشور انجام داده‌اند، ایجاد شهرک‌های مختلف با ویژگی‌های مختلف است. در حال حاضر ۳ نوع شهرک ساحلی، جنگلی و معمولی در شمال کشور وجود دارد که هر خریدار با توجه به سلیقه خود و انتظاری که از ویلا دارد آن را انتخاب می‌کند. این تنوع در ویلای شهرکی باعث شده است خریداران گزینه‌های متعددی در اختیار داشته باشند و در انتخاب خود محدود نباشند.
    • کیفیت زمین و ساختمان ویلا: ساخت ویلا به صورت شهرکی و مجتمع در کنار هم نیاز به رعایت برخی نکات استاندارد دارد و این نکات استاندارد شامل آماده سازی زمین نیز می‌شود. در حقیقت، شرکتی که بر روی یک پروژه سرمایه‌گذاری می‌کند و پول خود را صرف ویلای شهرکی می‌کند، نمی‌تواند ریسک کند و مجتمع خود را بر روی یک زمین بی کیفیت و نامناسب ایجاد کند. بنابراین هنگام خرید ویلا اطمینان داشته باشید که زمین ویلا از لحاظ استاندارد در سطح مناسبی قرار دارد و در زمان استفاده دچار مشکل نمی‌شود.

 

ویلا دوبلکس نما سنگ

زمین ۲۵۰ مترمربع

بنا ۱۸۰ متر مربع

سه خواب. دو خواب مستر

انشعابات کنتور نصب.

شهرکی . داخل بافت. با نگهبانی دائم ۲۴ ساعته.

منطقه: کوهپایه ای جنگلی آب و هوا بسیارعالی

. قیمت۳.۳۰۰ میلیارد


محدوده آدرس: سعادت آباد
  • جستجو: 17220
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه