صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / فروش ویلا پلاک اول جنگل

فروش ویلا پلاک اول جنگل

568
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
40،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18311
زمین
200 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
3
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا پلاک اول جنگل 

 

با سلام، خدمت همراهان عزیز ویلا البرز، امیدوارم روزهای خوبی در پاییز سپری کنید، امروز در خدمت شما عزیزان هستیم، با معرفی یک دستگاه ویلا مدرن در سازه تریبلکس، در شهرستان نور؛ اگر شما عزیزان قصد خرید ویلا در نور را دارید، ما را تا انتهای این آگهی با نگاه گرمتان همراهی کنید.

طراحی ساخت این ویلا در نور، به صورت تریبلکس و در شهرکی برند می باشد، امروزه اکثر افراد به دنبال خرید ویلا لاکچری و در سازه ی تریبکس و دوبلکس و... می باشند، خرید ویلا تریبلکس اخیرا در شمال کشور طرفداران بسیاری دارد، شما در طبقات ویلای خود، به راحتی می توانید به طبیعت زیبای شمال دید کافی داشته باشید، و با تماشای این زیبایی نهایت لذت را ببرید.

این ویلای تریبلکس که در سه طبقه طراحی شده است، دارای زمینی به متراژ 200 متر مربع و 300 متر مربع زیربنا می باشد، همچنین این ویلا دارای 3 اتاق خواب به صورت مستر می باشد، ویلاهایی که دارای اتاق خواب های زیادی می باشند، برای خانواده های پر جمعیت، پیشنهاد مناسبی می باشد، بازدید از این ویلای لوکس را در نور از دست ندهید.

همانطور که گفته شده است، این ویلا در شهر توریستی نور قرار دارد، شهرستان نور یکی از بهترین و پرطرفداران ترین منطقه در شمال می باشد، همچنین اگر قصد خرید ویلا در شمال و یا قصد سرمایه گذاری را دارید، بی شک خرید ویلا سند دار در نور، بهترین گزینه برای انتخاب می باشد،  ناگفته نماند، سند این ویلا به صورت تک برگ می باشد، پس با خیال آسوده می توانید این ویلای لوکس را معامله کنید.

این ویلای جنگلی دارای امتیازات مثبت بسیاری می باشد، برای مثال می توان به استخر این ویلا که در محوطه ی زیبا حیاط ویلا تعبیه شده است، اشاره نمود، شما با خرید ویلا استخر دار در شمال می توانید هر زمانی که بخواهید از این امتیاز این ویلا استفاده کنید.

این ویلا در شهرکی برند با نگهبانی 24 ساعته قرار گرفته است، از مزایای مثبت ویلاهای شهرکی، امنیت بالای آن می باشد، امنیت ویلاهای شهرکی توسط نگهبان مجموعه تامین می شود.

برای مشاهده و خرید ویلا در شهرک روی لینک مشخص شده کلیک کنید تا سایر ویلاهای موجود در سایت ویلا البرز را مشاهده کنید.

این ویلا گزینه مناسبی برای خرید و سرمایه گذاری می باشد، ویلایی دلباز با حیاطی بزرگ که با درختان و گل و گیاه دیزاین شده است، محیطی زیبای را به وجود آورده است، همچنین این ویلای تریبلکس در سال 1400 در شهرکی با امنیت بالا ساخته شده است، از این سوی تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده بهره برداری می باشد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد، با مشاورین ما به صورت رایگان ارتباط برقرار کنید؛ و برای ارتباط با ما می توانید از طریق تماس با ما با همکاران و مشاورین مجرب البرز ویلا در ارتباط باشید.

از اینکه سایت ویلا البرز را برای خرید ویلا انتخاب کرده‌ اید از شما همراهان عزیز سپاس گذاریم.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18311
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه