صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا لاکچری فلت استخردار در منطقه آمل

خرید ویلا لاکچری فلت استخردار در منطقه آمل

4327
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
تماس بگیرید
نقد و اقساط
جستجو 15363
زمین
370 متر مربع
بنا
170 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز, تلفن

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا فلت استخردار در جاده دریا

مشتریان و خریداران محترم، همراهان همیشگی املاک( البرز ویلا) درود و خدا قوت؛ امیدواریم از حال روحی و جسمی مطلوبی برخوردار باشید.

امروز قصد داریم تا یک دستگاه ویلا فلت استخردار در روستای سرسبز سائیج محله از توابع شهرستان آمل را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ چنانچه قصد خرید ویلا فلت را دارید، تا پایان این آگهی ما را همراهی نمایید.

 

 آمل از شهرهای مهم استان مازندران محسوب می شود؛ این شهر راه ارتباطی پایتخت کشور یعنی تهران با استان مازندران است؛ آمل از شهرهای صنعتی مهم منطقه نیز محسوب می شود؛ زیرا این شهر دارای کارخانجات متعددی می باشد؛ به دلیل وسعت زیادی که این شهر دارا است، روستا های زیادی در این شهر وجود دارند که بیشتر این روستا ها، جنگلی یا کوهستانی می باشند.


اگر علاقه مند به خرید ویلا آمل هستید، پیشنهاد من این است که سایر ویلا های سایت ما را نیز مشاهده و مورد برسی قرار دهید.

 

ساختار این ویلا، به صورت فلت یا هم سطح می باشد؛ خرید ویلا فلت به دلیل قیمت مناسب تر در مقابل سایر ویلاها، همواره مورد توجه بسیاری از مشتریان بوده است.

 

 این ویلا فلت، دارای 370 متر زمین می باشد که 170 متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ 3 اتاق خوابی که در این ویلای کلاسیک تعبیه شده است، مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و خارجی می باشد؛ همچنین تمامی امتیازات و انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده استفاده می باشد.

 

 از قابلیت های این ویلای شهرکی، استخردار بودن آن می باشد؛ مشتریانی که به دنبال خرید ویلا استخردار هستند، می توانند سایر ویلاهای سایت البرز ویلا را نیز مشاهده نمایند؛ از مزیت های استخردار بودن ویلا این است که شما از رفتن به استخر بیرون، در روزهای داغ تابستانی بی نیاز می سازد.

شرایط فروش ویلا، به صورت نقد و اقساط می باشد.

 از سایر امکانات این ویلا کلاسیک، می توان به دیزاین داخلی بینظیر، لوستر،گاز رومیزی، هود، کابینت و درب ورودی ضدسرقت اشاره کرد.

   سیستم سرمایشی و گرمایشی آن با اسپیلیت،پکیج،رادیاتور و شوفاژ می باشد.

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلا فلت استخردار در منطقه آمل:

ویلا فلت استخردار

370مترزمین

170متربنا

3خواب مستر

انشعابات نصب

دارای پروانه ساخت و پایان کار

دارای حیاط سازی زیبا و سرسبز بانورپردازی

استفاده شده از کاغذ دیواری ترک و آیینه کاری شده

دارای امکاناتی چون پکیج.رادیاتور.شوفاژ.اسپیلیت

استخرروباز

منطقه توریستی و تهران نشین

 

 

تیم قوی البرز ویلا بصورت تخصصی و رایگان در خدمت شما عزیزان می باشد تا در زمینه خرید ویلا در شمال و خرید زمین در شمال به شما سروران گرامی کمک کنند. تنها کافیست فاکتورهای خرید خود را از ویلاهای موردنظر با امکانات و میزان سرمایه ای که در اختیار دارید به نیروهای متخصص ما اعلام کنید و در کوتاه ترین زمان، شیک ترین ویلا با قیمت اقتصادی را از ما بخواهید!
پس به سایت ویلا البرز بروید و در صفحه تماس با ما، با شماره های موجود تماس بگیرید.


کارشناس و مشاور تخصصی این ویلا شهرکی  آقای تهرانی  می باشد که می توانید با شماره تماس  ۰۹۱99658148  با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: ساییج محله

ویلاهای مشابه