صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا دوبلکس استخر دار در کیابسر

فروش ویلا دوبلکس استخر دار در کیابسر

340
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
تماس بگیرید
نقد و اقساط
جستجو 18367
زمین
600 متر مربع
بنا
800 متر مربع
طبقه
2
اتاق
5
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس استخر دار در کیابسر

 

با سلام و درود، خدمت شما عزیزان و همراهان محترم ویلا البرز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان باشید، ویلایی که در این آگهی قصد معرفی آن را به شما خریداران محترم داریم، قطعا یکی از لاکچری ترین ویلا در شمال می باشد، با ما همراه باشید، تا با این کاخ ویلا بیشتر آشنا شوید.

مشخصات ویلا جنگلی؛

لوکیشن؛ کیابسر

600 متر زمین

800 متر بنا

5 خواب مستر

استخر و جکوزی چهار فصل با سیستم هوشمند آسانسور

حیاط سازی شیک‌ و محوطه سازی با گل و درختان زینتی

تمامی سیستم خانه کامل هوشمند

سند تگ برگ، مجوز پایان کار

روف گاردن

سقف کناف، کف سرامیک، نورپردازی و...

 

هر چه از زیبایی و طراحی منحصر به فرد، این ویلای لاکچری بگویم، کم است، طراحی این ویلا به صورت دوبلکس می باشد؛ همانطور که می دانید، ویلاهای دوبلکس دارای فضای زیادی می باشند، که این ویلا با بهترین امکانات طراحی شده است، همانطور که از تصاویر موجود، می توانید مشاهده کنید، این ویلا به صورت مدرن و فوق العاده لاکچری دیزاین شده است، کف سرامیک، پنجره های دوجداره قدی، کابینت های مدرن، راه پله های جدید، سقف کناف، لوستر های مدرن و درخشان، کاغذ دیواری با بهترین کیفیت، درب ضد سرقت، استخر، جکوزی، روف گاردن با چمن مصنوعی، آسانسور، اتاق خواب های مستر، و... جزئی از امکانات و تجهیزات این ساختمان می باشد، بازدید از این ویلای ارزنده را از دست ندهید.

همانطور که در متن فوق به آن اشاره است، این ویلا در سازه ی دوبلکس می باشد، که هر طبقه ی آن به صورت جداگانه با امکاناتی همچون آشپزخانه، سرویس بهداشتی، کابینت های مدرن و... دیزاین شده اند، همچنین این ویلا دارای 600 متر زمین می باشد، که 800 متر زیر بنا بوده است، و لازم به ذکر است که در این بنا 5 اتاق خواب، به صورت مستر طراحی شده است، و در اتاق خواب کمد دیواری، نصب شده است، و حتی انشعابات این ویلا از جمله آب، برق و گاز نصب شده، و آماده بهره برداری می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 

در واقع این ویلای دوبلکس مناسب افرادی است، که به دنبال خرید ویلا استخر دار در شمال هستند، می باشد، زیرا این ویلا دارای استخری در حیاط می باشد، که با بهترین موقعیت در محوطه ویلا تعبیه شده است، که در هنگام ورود به ویلا، توجه افراد را به خود جلب می کند.

 باید بدانید که سند این ویلا به صورت تک برگ، می باشد، که شما برای خرید این ویلا سند دار در شمال، می توانید با مشاورین مجرب ویلا البرز ارتباط برقرار کنید، به همین منظور کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر باشید تا کارشناسان ما با شما عزیزان ارتباط برقرار کنند، همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 کارشناس و مشاور تخصصی این ویلای دوبلکس در آمل؛ با کد 18367، مشاور  شاکری می باشند که می توانید با شماره تماس  ۰۹۱۱۴۶۶۰۶۴۰ ارتباط برقرار کنید.

 


محدوده آدرس: منطقه جنگلی
  • جستجو: 18367
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه