صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / فروش فوری ویلا نیم پیلوت جاده دریا

فروش فوری ویلا نیم پیلوت جاده دریا

5454
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
تماس بگیرید
نقدواقساط
جستجو 15039
زمین
220 متر مربع
بنا
160 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش فوری ویلا نیم پیلوت در جاده دریا 

با سلام و خداقوت به مشتریان و همراهان همیشگی سایت البرز ویلا؛ امیدوارم تو این شرایط بیماری کرونا، از صحت و سلامت کامل برخوردار باشید؛ لبتون خندون و جیبتون پر پول.

 امروز با شما عزیزان هستیم تا یک دستگاه ویلای نیم پیلوت در جاده دریا را معرفی و بررسی نماییم؛ مشاورین املاک البرز ویلا شما را در زمینه خرید ویلا در شمال همراهی می کنند تا یک خرید خوب و مطمئن داشته باشید.

جاده کلوده یا همان جاده دریا، خیابانی است که شهرستان آمل را به محمودآباد متصل می کند؛ به همین دلیل ویلاهایی که در این منطقه بنا می شوند، هم جنگلی و هم دریایی محسوب می شوند؛ زیرا محمودآباد از شهرهای ساحلی شمال کشور می باشد و شهرستان آمل نیز دارای جنگل های سرسبز وسیعی می باشد.

پس اگر به دنبال خرید ویلا جنگلی هستید، این ویلا می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد؛ همچنین می توانید برای مشاهده و خرید ویلا ساحلی دیگر، روی نوشته آبی رنگ کلیک نمایید.

متراژ کل مساحت زمین این ویلای جنگلی، 220 متر می باشد که 160 متر آن را زیر بنای ویلا تشکیل داده است؛ 3 اتاق خوابی که در این ویلا تعبیه شده است، مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین تمامی انشعابات آب، برق و گاز این ویلای نیم پیلوت متصل و قابل استفاده می باشد.

 شرایط فروش این ویلای نیم پیلوت، به صورت نقد و اقساط می باشد؛ اگر توان مالی قوی برای خرید ویلا ندارید و به دنبال خرید ویلا اقساطی هستید، می توانید ویلاهای اقساطی دیگر سایت را مشاهده نمایید.

تاسیسات گرمایشی این ویلا شامل پکیج و همچنین تاسیسات سرمایشی آن، شامل 3 عدد کولر اسپیلیت می باشد.

نوع ملک این ویلا شهرکی می باشد؛ شاید برای شما این سوال مطرح باشد که چرا خرید ویلا شهرکی همواره مورد توجه مشتریان زیادی بوده است؟ باید خدمت شما عرض کنم که این نوع ویلا دارای نگهبانی 24 ساعته هستند و به همین دلیل امنیت بالایی دارند.

چشم انداز زیبای این ویلای شهرکی، رو به جنگل و شهر می باشد.

از دیگر امکانات مهم این ویلا، مبله بودن آن می باشد.

آیا به دنبال خرید ویلا مبله هستید؟ کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

از دیگر امکانات این ویلای نیم پیلوت، درب ورودی ضدسرقت و آشپزخانه کابینت کاری شده آن می باشد.

 

از اینکه تیم متخصص البرز ویلا را حمایت می کنید، از شما بسیار سپاسگذاریم.

اگر علاوه بر اطلاعاتی که در بالا به شما سروران گرامی ارائه شد به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید می توانید با مراجعه با بخش تماس با ما، با تیم حرفه ای ما در ارتباط باشید.



 کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلای نیم پیلوت، سرکار خانم رونما می باشند که می توانید با شماره تماس 091۹۷۰۷۴۸۹۳ با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: جاده کلوده
  • جستجو: 15039
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه