صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا فلت نماسنگ ارزان در محمودآباد

خرید ویلا فلت نماسنگ ارزان در محمودآباد

888
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
800،000،000 تومان
جستجو 16980
زمین
170 متر مربع
بنا
70 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا فلت نماسنگ ارزان در محمودآباد

 سلام خدمت هموطنان عزیز و ارجمند، به ویژه همراهان محترم البرز ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و لحظات خوبی رو سپری کرده باشید.

امروز در این آگهی می خواهم به شما عزیزان، یک دستگاه ویلای فلت نماسنگ ارزان در محمودآباد را معرفی کنم؛ پس با ما همراه باشید.

این ویلا در شهر محمود آباد بنا شده است؛ افرادی که علاقه به خرید ویلا ساحلی دارند، مطمئنا به خرید ویلا محمودآباد فکر می کنند؛ زیرا این شهر دارای سواحل بسیار زیبا و همچنین مراکز تفریحی مدرن و لاکچری می باشد.

ویلایی که امروز آن را به شما سروران گرامی معرفی می کنیم، به صورت فلت و هم سطح با زمین طراحی شده است؛ این ویلاها به دلیل نداشتن پله یا داشتن تعداد انگشت شمار، برای افرادی که دارای سن و سال بیشتری می باشند و رفت آمد از پله برایشان دشوار است، گزینه بسیار مناسبی می باشد؛ همچنین ممکن است شما دارای حیوانات خانگی همچون سگ و گربه باشید و به همین منظور، دسترسی سریع و آسان به حیاط برای شما الزامی می باشد، پس یقینا پیشنهاد ما به شما عزیزان، خرید ویلا فلت می باشد.

متراژ کل زمین ویلا ۱۷۰ متر و مساحت آن نیز ۷۵ متر می باشد؛ ۲ اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

 فاصله ویلا تا دریا و جنگل ۱۰ دقیقه می باشد.

این ویلا کاملا نوساز بوده و در سال ۱۳۹۹ بنا شده است؛ تمامی انشعابات آب برق و گاز ویلا متصل بوده و شما عزیزان پس از خرید آن می توانید آن ها را تغییر مالکیت داده و به نام خود ثبت کنید.

نمای زیبای ویلا سنگی بوده و جذابیت زیبایی را به این ویلا بخشیده است؛ خرید ویلا نماسنگ به دلیل زیبای خاص و مقاومت بالای آن در برابر تغییرات دمای هوا همواره مد نظر بسیاری از خریداران ویلا بوده است.

شرایط فروش این ویلا به صورت نقد و اقساط می باشد؛ اگر به دنبال خرید ویلا اقساطی هستید، پیشنهاد می کنم از سایر ویلاهای اقساطی سایت تخصصی البرز ویلا نیز دیدن فرمایید.

دکوراسیون داخلی ویلا بسیار زیبا بوده و شما شاهد سقف های کناف کاری شده و دیوارهایی که با کاغذ دیواری های مرغوب تزیین شده اند را مشاهده خواهید کرد؛ همچنین پوشش کف ویلا با سرامیک های درجه یک پوشانده شده است؛ ناگفته نماند که آشپزخانه ویلا نیز دارای کابینت ‌های زیبا و شیک می باشد که بر زیبایی دکوراسیون داخلی ویلا می ‌افزاید.

 

مشاورین کار آزموده و باتجربه البرز ویلا آماده اند تا شما را در امر خرید ویلا در شمال یاری کنند؛ به همین منظور برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر بمانید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما عزیزان تماس برقرار نمایند.

همچنین شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما که در ابتدای صفحه اصلی سایت قرار دارد مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 16980
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه