صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا دوبلکس مدرن شهرکی در نور

خرید ویلا دوبلکس مدرن شهرکی در نور

860
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،300،000،000 تومان
50%پیش پرداخت الباقی اقساط
جستجو 16939
زمین
270 متر مربع
بنا
220 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس مدرن شهرکی در نور

ضمن سلام و عرض ادب و احترام خدمت همراهان محترم املاک البرز ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

 امروز قصد دارم تا به شما عزیزان یک دستگاه ویلای دوبلکس مدرن شهرکی را که در شهر زیبای نور بنا شده است، معرفی کنم‌.

 شهرستان نور یکی از شهرهای ساحلی و جنگلی استان مازندران می باشد که با داشتن منابع طبیعی همچون دریا و جنگل، سالانه مقصد بسیاری از مسافران از اقصا نقاط کشور می باشد؛ چنانچه شما عزیزان هم قصد خرید ویلا نور را دارید، پیشنهاد می کنم تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

 ویلای دوبلکس ویلا هایی گفته می شود که در دو طبقه مجزا از هم بنا می شود؛ هر طبقه معمولاً دارای اتاق خواب، آشپزخانه، اتاق نشیمن و همچنین، حمام و سرویس بهداشتی می باشد؛ طبقات به واسطه راه پله ای که در داخل ویلا قرار داده می ‌شود به یکدیگر متصل می ‌شوند؛ خرید ویلا دوبلکس به دلیل داشتن مساحت زیربنای زیاد نسبت به ویلای نیم پیلوت و فلت، دارای قیمت بیشتری نیز می ‌باشد؛ این نوع ویلا بهترین گزینه برای افرادی می باشد که دارای خانواده پرجمعیت هستند.

 متراژ کل زمین ویلا ۲۷۰ متر می ‌باشد که ۲۲۰ متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ در این ویلا، ۴ اتاق خواب تعبیه شده است که سه خواب آن مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین در اتاق خواب ها کمد دیواری نیز در نظر گرفته شده است که شما عزیزان می توانید وسایل اضافی خود را در آن قرار دهید.

آشپزخانه ویلا کاملا مدرن بوده و دارای کابینت های درجه یک ام دی اف، هود و گاز رومیزی می باشد.

سقف ویلا ترکیبی از کناف و چوب می باشد که با نور پردازی حرفه ای، دکوراسیون زیبایی را برای این ویلا به ارمغان آورده است؛ پوشش کف ویلا تماماً از سرامیک بوده و دیوارهای آن با کاغذ دیواری و چوب تزیین شده است؛ البته ناگفته نماند که کاغذدیواری ها از جنس در جه یک بوده و قابل شستشو می باشند.

نوع ملک این ویلا شهرکی می باشد و در یک منطقه غیر بومی بنا شده است؛ خرید ویلا شهرکی به دلیل داشتن امنیت بالا، طرفداران بسیار زیادی دارد و برای افرادی که تنها روزهای خاصی از سال را به شمال سفر می کنند، بسیار مناسب است.

اگر به دنبال خرید ویلا اقساطی هستید، این ویلا می تواند گزینه مناسبی برای انتخاب شما عزیزان باشد؛ چرا که شرایط فروش آن به صورت نقدی و اقساطی بدون بهره می باشد؛ همچنین اگر فصل معاوضه اموال خود با ویلا را دارید، مالک مایل به معاوضه نیز می باشد.

 

 برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال، می توانید با مشاورین حرفه ای ما در ارتباط باشید؛ به همین منظور کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت و راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر باشید تا کارشناسان ما با شما عزیزان ارتباط برقرار کنند.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 16939
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه