صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس نما مدرن استخردار در چمستان

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن استخردار در چمستان

844
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،300،000،000 تومان
جستجو 16825
زمین
400 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
3
اتاق
6
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن استخردار در چمستان

سلام و ادب و احترام خدمت همه هموطنان عزیز، به ویژه همراهان محتر م املاک البرز ویلا؛ امیدوارم در صحت و سلامت کامل و به دور از بیماری کرونا، در کنار کانون گرم خانواده، بهترین ها رو تجربه کنید.

امروز اومدیم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس نما مدرن استخردار لاکچری را که در شهر چمستان و در منطقه برند امیرآباد بنا شده است را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا دوبلکس را دارید پیشنهاد می کنم تا پایان این آگهی با ما همراه باشید.

این ویلای نما مدرن، در منطقه برند چمستان، یعنی روستای امیرآباد بنا شده است؛ روستای امیرآباد به دلیل ساخت و سازهایی که در طی سال‌ های نه چندان دور در آن صورت گرفته است، به یک منطقه برند در کنار محله سعادت آباد تبدیل شده است؛ این روستا در جاده آمل به چمستان واقع شده است؛ شاید بتوان گفت که اغلب مردم این روستا، غیر‌ بومی می باشند؛ شهرک هایی که در این منطقه به وجود آمده اند همه آنها دارند بوده و دارای نگهبانی ۲۴ ساعته و همچنین دوربین مداربسته می باشند.

چنانچنه شما عزیزان علاقه مند به خرید ویلا امیرآباد هستید، کافیست روی نوشته رنگ شده کلیک کنید تا سایر ویلاهایی که در این منطقه برند شهر چمستان بنا شده اند را مشاهده نمایید.

مساحت کل زمین این ویلای استخردار، ۴۰۰ متر می باشد که از آن ۳۰۰ متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ در این ویلا، ۶ اتاق خواب در نظر گرفته شده است که تمامی آنها مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشند.

چشم انداز زیبای این ویلا، به دلیل اختلاف سطح ۲ طبقه ای و همچنین لوکیشن مناسب آن، رویایی و به سمت جنگل های سرسبز و بکر شمال کشور می باشد؛ اگر به دنبال خرید ویلا جنگلی هستید، کافیست روی نوشته رنگ شده کلیک نمایید.

این ویلای دوبلکس دارای استخر داخلی با آب گرم و همچنین تصفیه خانه فعال، سونا و جکوزی می‌ باشد؛ اگر بخواهیم به سال های اخیر نگاهی‌ بیندازیم، متوجه خواهیم شد که با پیشرفت ساخت ساز ویلا در شمال کشور، اغلب ویلا ها که امروزه ساخته می شوند، دارای استخر هستند؛ اگر شما عزیزان هم علاقه مند به خرید ویلا استخردار هستید تا بتوانید در تعطیلات و ایام فراغت از آن استفاده کنید، پیشنهاد می کنم از سایر ویلاهای استخردار سایت البرز ویلا نیز دیدن فرمایید.

فضای داخلی و دکوراسیون ویلا، فوق العاده زیبا می‌ باشد که توسط مهندسین و طراحان حرفه ای کشور، طراحی شده است؛ سقف ویلا به صورت فوق العاده زیبا کناف کاری شده است که در کنار نور پردازی حرفه ای، چشم‌ ها را به خود خیره می کند؛ دیوارهای ویلا کاغذ دیواری کار شده است و کف آن نیز تمام سرامیک می باشد در اتاق نشیمن تی وی باکس بسیار زیبا در نظر گرفته شده است که توجه ها را به خود جلب می کند.

آشپزخانه ویلا، مجهز به کابینت، هود و گاز رومیزی می باشد؛ همچنین سقف آشپزخانه نیز آسمان مجازی می باشد.

نمای زیبای این ویلا به صورت نما مدرن و از ترکیب سنگ شیشه و آجر می باشد که زیبایی خاصی را برای ویلا به ارمغان آورده است؛ خرید ویلا نما مدرن برای افراد میان سال و کسانی که به دنبال ایده های جدید و بروز هستند، بسیار مناسب می باشد.

تمامی اسناد و مدارک این ویلا کامل و بی نقص می باشد به طوری که ویلا دارای سند شش دانگ تک برگ مجوز ساخت و همچنین پایان کار می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا سنددار کلیک کنید.

 

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال کافیست فرم درخواست مشاوره که در سمت راست در آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان و مشاورین ما باشید همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما رفته یا روی نوشته رنگ شده کلیک کنید.


محدوده آدرس: منطقه برند امیر آباد
  • جستجو: 16825
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه