صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید کاخ ویلا دوبلکس مدرن در نور

خرید کاخ ویلا دوبلکس مدرن در نور

1608
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،200،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 16824
زمین
280 متر مربع
بنا
240 متر مربع
طبقه
3
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید کاخ ویلا دوبلکس مدرن در نور

با سلام و عرض ادب به همراهان محترم سایت تخصصی البرز ویلا؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

امروز با شما عزیزان هستیم تا یک دستگاه کاخ ویلای دوبلکس مدرن در نور را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا مدرن را دارید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

این ویلای مدرن در شهرستان ساحلی نور بنا شده است؛ شهر ساحلی نور با شهرستان های نوشهر، چالوس و آمل همسایه می باشد؛ این شهر به دلیل داشتن سواحل و جنگل های زیبا، ویلاهای جنگلی و ساحلی بسیار زیادی را در خود جای داده است؛ این ویلایی که امروز آن را به شما عزیزان معرفی می کنیم، از نوع جنگلی می باشد؛ خرید ویلا جنگلی برای شما عزیزان دسترسی آسان به جنگل را به ارمغان می آورد.

 این ویلای مدرن دارای ۲۸۰ متر زمین و ۲۴۰ متر زیربنا می باشد؛ ۳ اتاق خوابی که در این ویلای مدرن در نظر گرفته شده است، مستر‌ همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی انشعابات و امتیازات این ویلا متصل بوده و پس از خرید ویلا، به نام مالک جدید آن، تغییر مالکیت داده خواهد شد.

 این ویلا داخل یک شهرک واقع شده است؛ خرید ویلا شهرکی یک سری مزایا و همچنین یک سری معایبی دارد؛ یکی از مزایای آن، امنیت بالای آن می باشد؛ زیرا این شهرک ها دارای نگهبانی ۲۴ ساعته و همچنین دوربین مداربسته هستند؛ اما از معایب آن، باید به شلوغی برخی شهرک ها اشاره کرد.

 دکوراسیون داخلی ساختمان کاملا بی نقص و زیبا بوده و از متریال درجه 1 تشکیل شده است؛ آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت ممبران، هود و گاز رو میزی می باشد.

 سند این ویلا به صورت عرصه و عیان می باشد؛ اگر قصد خرید ویلا سنددار را دارید، پیشنهاد میکنم از سایر ویلاهای سایت ما نیز دیدن فرمایید.

 این ویلا دوبلکس می باشد و در ۲ طبقه مجزا از هم بنا شده اند؛ خرید ویلا دوبلکس برای افرادی که دارای خانواده پر جمعیت می باشند، بسیار مناسب است؛ زیرا این نوع ویلا، فضای بیشتری را در اختیار افراد قرار می دهد.

 

چنانچه علاوه بر اطلاعات فوق، علاقمند به دریافت اطلاعات کامل تری بودید، می توانید فرم درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید تا در اسرع وقت شما را در امر خرید ویلا در شمال همراهی کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر، به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

 

کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلای دوبلکس جنگلی سنددار، سرکار خانم صوفی می باشند که می توانید با شماره تماس ۰۹۱۱۹۲۱۷۸۹۲ با این مشاور در ارتباط باشید.

 

از اینکه با نگاه گرمتان ما را تا پایان آگهی همراهی کردید سپاس گزاریم.


محدوده آدرس: سنگتاب
  • جستجو: 16824
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه