صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید کاخ ویلا دوبلکس شهرکی سنددار در نور

خرید کاخ ویلا دوبلکس شهرکی سنددار در نور

886
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،200،000،000 تومان
50% پیش پرداخت الباقی اقساط بدون بهره
جستجو 16823
زمین
280 متر مربع
بنا
240 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید کاخ ویلا دوبلکس شهرکی سنددار در نور

سلام به هموطنان عزیز و ارجمند، به ویژه البرز ویلایی ها مهربان و دلسوز؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و در کنار خانواده محترمتان، از صحت و سلامت کامل برخوردار باشید.

امروز در این آگهی قصد داریم تا یک دستگاه کاخ ویلای دوبلکس شهرکی سنددار در نور را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ اگر قصد خرید کاخ ویلا را دارید، پیشنهاد می کنم تا پایان این آگهی با ما همراه باشید.

این ویلا در شهرستان نور بنا شده است؛ شهرستان نور یکی از شهرهای غربی استان مازندران می باشد که به دلیل مجاورت با دریای خزر و همچنین جنگل های بکر و سر سبز، مقصد مسافران زیادی می باشد؛ اگر شما عزیزان هم قصد خرید ویلا نور را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید تا سایر ویلاهایی که در این شهر بنا شده است را مشاهده نمایید.

 این ویلای دوبلکس دارای 280 متر زمین می باشد که 240 متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ در این ویلای دوبلکس 4 اتاق خواب در نظر گرفته شده است که هر 4 اتاق مستر، همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده بهره برداری است.

 سند این ویلا به صورت عرصه و عیان می باشد؛ شما عزیزان با خرید ویلا سنددار، خیالتان از بابت یک خرید مطمئن، آسوده می باشد.

طراحی این کاخ ویلا، به صورت دوبلکس می باشد؛ همانطور که از نام این نوع ویلا پیداست، این نوع ویلا، در 2 طبقه مجزا از هم بنا می شوند؛ این نوع ویلا به دلیل داشتن مساحت زیربنا و مساحت زمین بیشتر نسبت به ویلاهای دیگر، دارای قیمت بیشتری می باشد؛ در طراحی این نوع ویلا، معمولا هر طبقه دارای آشپزخانه، اتاق خواب، اتاق نشیمن و سرویس بهداشتی و حمام می باشد؛ چنانچه شما عزیزان هم قصد خرید ویلا دوبلکس را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید تا سایر ویلاهای دوبلکس سایت البرز ویلا را مشاهده نمایید.

 آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت های مرغوب ممبران، هود و گاز رو میزی می باشد؛ همچنین درب ورودی ویلا ضد سرقت می باشد.

 شرایط فروش این ویلای جنگلی، به صورت نقد و اقساطی می باشد؛ به صورتی که شما عزیزان، 50% مبلغ قرار داد را پرداخت و الباقی آن را طی چندین قسط   بدون بهره پرداخت خواهید کرد؛ اگر قصد خرید ویلا اقساطی را دارید، این ویلا گزینه مناسبی برای شما عزیزان می باشد.

ویلا دارای حیاط و فضا سازی بسیار زیبایی می باشد؛ در حیاط آن، آلاچیق نیز در نظر گرفته شده است که شما عزیزان می توانید در کنار خانواده محترمتان در روزهای آفتابی از آن نهایت لذت را ببرید.

 

با تشکر از همراهی گرم و صمیمانه شما عزیزان.

برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، به بخش تماس با ما مراجعه نمایید. 


محدوده آدرس:
  • جستجو: 16823
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه