صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ارزنده ویلاباغ لاکچری در جاده دریا

خرید ارزنده ویلاباغ لاکچری در جاده دریا

947
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،450،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 15453
زمین
360 متر مربع
بنا
120 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ارزنده ویلاباغ لاکچری در جاده دریا

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان گرامی مشاور املاک البرز:روز و روزگارتون خوش و حال دلتون خوب باشه...

در اینجا به معرفی یک ویلا باغ بسیار زیبا و با امتیازات ویژه در جاده دریا می پردازیم، با ما همراه باشید.

 

برخی زمین ها در شمال کشور به صورت خانه باغ می باشند. به این صورت که هم با داشتن یک ویلای نقلی در زمین باغی  وسیع و درندشتی، سرپناهی برای اوقات فراغت خود دارید و هم با داشتن درختانی نظیر پرتقال، هلو، گلابی و... که در هر فصل مخصوص به خود میوه میدهد،حس خوب زندگی شمالی را برایتان به ارمغان می آورد.
همه ی این ها زمانی به وقوع خواهد پیوست که شما تصمیم به خرید خانه باغی ارزشمند در منطقه ای از شمال کشور بگیرید.

 

همانطور که اطلاع دارید، قیمت ملک طی سالیان گذشته، افزایش چشمگیری داشته است؛ اما تیم مشاورین املاک البرز ویلا، برای رفاه مشتریان خود، امروز در این آگهی، یک دستگاه ویلا باغ ارزان قیمت را به شما عزیزان معرفی می کند تا رویایی ذهنتان عملی شود؛ ممکن است بسیاری از افراد این فکر را در ذهن خود داشته باشند که خرید ویلا ارزان امروزه امکان پذیر نباشد، اما اینطور نیست؛ اگر به دنبال خرید ویلاباغ ارزان هستید، می توانید سایر ویلاهای مشابه را نیز مشاهده و بررسی نمایید.

 

ویلا فلت به ویلاهایی که هم سطح با زمین هستند گفته می شود؛ خرید ویلا فلت در مقابل خرید ویلا نیم پیلوت،  ویلا دوبلکس و یا ویلا تریبلکس، به دلیل قیمت کم، محبوبیت زیادی دارد.

 

 متراژ کل زمین این ویلای فلت جنگلی، 360 متر است که 120 متر آن را، زیربنای آن تشکیل داده است؛ 3 اتاق خوابی که در این ویلا تعبیه شده است، مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و خارجی می باشد.

انشعابات آب، برق و گاز آن متصل و آماده استفاده می باشد.

 

 سیستم سرمایشی آن اسپلیت و سیستم گرمایشی آن پکیج و شوفاژ می باشد.د طراحی داخلی آن از گچ و نورپردازی خیره کننده بهره گرفته شده است . و همچنین گنجره ها دارای حفاظ می باشد.

 

 این ویلا جنگلی دارای شرایط پرداخت اقساطی می باشد. چنانچه علاقمند به مشاهده و خرید ویلا اقساطی هستید می توانید سایر ویلا های تخصصی سایت البرز ویلا را مشاهده نمایید.

 

مشخصات و امکانات کلی ویلا باغ لاکچری در جاده دریا:

٣٦٠زمين

١٢٠بنا

انشعابات اب برق گاز نصب

ويو عالي

 نقد و اقساط

 

تیم قوی البرز ویلا بصورت تخصصی و رایگان در خدمت شما عزیزان می باشد تا در زمینه خرید ویلا در شمال و خرید زمین در شمال به شما سروران گرامی کمک کنند. تنها کافیست فاکتورهای خرید خود را از ویلاهای موردنظر با امکانات و میزان سرمایه ای که در اختیار دارید به نیروهای متخصص ما اعلام کنید و در کوتاه ترین زمان، شیک ترین ویلا با قیمت اقتصادی را از ما بخواهید!
پس به سایت ویلا البرز بروید و در صفحه تماس با ما، با شماره های موجود تماس بگیرید.


کارشناس و مشاور تخصصی این ویلا باغ ارزان قیمت،  آقای تهرانی  می باشد که می توانید با شماره تماس  ۰۹۱99658148  با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: جاده دریا

ویلاهای مشابه