صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / فروش اقساطی ویلا تریبلکس استخردار در نور

فروش اقساطی ویلا تریبلکس استخردار در نور

704
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،300،000،000 تومان
200000000 نقد الباقی در سه قسط
جستجو 15299
زمین
500 متر مربع
بنا
270 متر مربع
طبقه
3
اتاق
7
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نقدی نصف
اقساط 3 قسط

نوع ملک

استخردار داخلی
جنگلی ایزد شهر

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

حمام 3 عدد
درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش اقساطی ویلا تریبلکس استخردار در نور

مشتریان و خریداران محترم، همراهان همیشگی املاک ویلاالبرز درود و خدا قوت؛ امیدواریم از حال دلتون خوب باشه.

امروز قصد داریم تا یک دستگاه ویلای تریبلکس در منطقه شهرستان نور را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ چنانچه قصد خرید ویلا تریبلکس را دارید، تا پایان این آگهی ما را همراهی نمایید.

 

شهرستان نور به دلیل مجاورت با جنگل، روستاهای جنگلی زیادی دارد؛ به همین دلیل امروزه ویلاهای جنگلی متعددی در این شهرستان بنا شده است.و همچنین باتوجه به موقعیت جغرافیایی به ساحل دریای خزر دسترسی کامل دارد.

برای مشاهده و خرید ویلا جنگلی دیگر در سایت البرز ویلا، روی نوشته رنگی کلیک نمایید.

 

 

امروز قصد داریم تا یک ویلا تریبلکس جنگلی زیبا در حومه شهر نور واقع در مازندران را به شما معرفی کنیم این ویلای تریبلکس دارای 500متر زمین و 270 متر بنای ساخت می باشد که از نظر متراژ اکازیون می باشد زیرا مهندسینِ این ویلا در متراژ زمینِ عنوان شده؛ بهینه ترین متراژ بنا را نیز به وجود آورده اند.

 این ویلای تریبلکس دارای هفت اتاق خواب مستر میباشد، با کمد دیواری و تراسِ دلباز و مجللی که ویوی ابدی و همیشگی به جنگل را دارد

 

این ویلا جنگلی زیبا و خوش بنا نماسنگ می باشد:زیبایی، قدرت، تنوع و پایین بودن دردسرهای نگه‌داری باتوجه به شرایط آب و هوای شمال ،نمای سنگ طبیعی بهترین گزینه برای قسمت خارجی ساختمان است.

 

متریال به کار رفته شده در این ویلای تریبلکس؛ از بهترین نوع متریال های مدرن بوده که اگر قصد ساخت همچین ویلایی را در شرایط کنونی داشته باشید بایست حتی دو برابر قیمت فروش کنونی این ویلا هزینه کنید زیرا همان طور که می دانید به دلیل تورم ایجاد شده و افزایش قیمت در خرید مواد اولیه برای ساخت ویلا و همچنین محدود شدن زمین های داخل بافت شرایط خاص و سختی را برای ساخت و ساز گران و همچنین شخصی سازان برای سکونت خود به وجود آورده است.


یکی از امتیازات ویژه این ویلای تریبلکس زیبا قرار گرفتن این عمارت در منطقه بسیار بی نظیر و زیبای جنگلی به نام مغانده است.

اگر علاقه مند به مشاهده موقعیت کسانی مکانی دقیق روستای مغانده هستید، اینجا کلیک کنید.

 

در آشپزخانه این ویلای مدرن، کابینت های مرغوب ممبران تعبیه شده است؛ سقف کناف کاری شده در کنار لوسترهای شیک و زیبا، موجب شده است که توجه بسیاری از مشتریان به این ویلا جلب شود.

انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

 

مشخصات و امکانات ویلا تریبلکس استخردار :

دوبلکس با روف عالی ویو جنگلی

5۰۰زمین

270بنا

هفت خوابه

بسیار خوش ساخت

استخر دار داخل ساختمان

نماسنگ

گاز و هود

فضای سبز

سه کنتور آب و برق و گاز نصب

 

 

املاک (ویلا البرز) با سال ها سابقه در خدمت شما سروران  عزیز و گرامی می باشد؛ برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با مشاوران حرفه ای ما از طریق فرم درخواست مشاوره در ارتباط باشید؛ به همین منظور، پس از پر کردن فرم درخواست مشاوره موجود در سمت راست صفحه ، منتظر باشید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما عزیزان تماس برقرار کنند.

 

اگر می خواهید به صورت آنلاین و در پیام رسان واتسآپ با مشاوران ما گفت و گو کنید، اصلا نگران نباشید؛ زیرا ما این بستر را برای شما فراهم کرده ایم؛ شما کافیست در پایین صفحه سایت، گزینه مشاوره رایگان را لمس کنید تا با مشاوران حرفه ای ما ارتباط برقرار نمایید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

 


محدوده آدرس: مغانده

ویلاهای مشابه