صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / ویلا جنگلی همکف ارزان قیمت در شهربند نور

ویلا جنگلی همکف ارزان قیمت در شهربند نور

596
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
630،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 12301
زمین
200 متر مربع
بنا
100 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

ویلا جنگلی همکف ارزان قیمت در شهربند نور

 

 همراهان البرز ویلا سلام حالتون چطوره؟

تا حالا اسم شهروند را شنیدید آیا میدانید که شهربند در کجا قرار دارد؟ آیا می دانستید که شهربند یکی از روستاهای حومه نور می باشد با ما همراه باشید تا شما را با منطقه زیبا و دیدنی شهروند در شمال آشنا کنیم و ویلای لاکچری و ارزنده ای را در این شهر برای تان کاندید نمودیم تا اگر قصد خرید و انتخاب هوشمندانه ای را در شمال دارید این گزینه بی نظیر را از دست ندهید.


همانطور که در عکس مشاهده میکنید این ویلا در گروه خرید ویلا همکف قرار دارد که به ویلاهای همکف ویلای فلت نیز گفته میشود دو اتاق خواب مستر برای آن تعبیه شده است که دارای صد متر بنا و ۲۰۰ متر زمین می باشد این ویلا یکی از ویلاهای ارزان قیمت در منطقه می باشد که شما می توانید با پیش پرداخت مبلغی اندک مالک قانونی این ویلا توسط تیم مجرب البرز ویلا شوید.

این ویلای ارزان قیمت نوساز میباشد و در سال ۹۹ کلیه انشعابات و الزامات لازم را دریافت نموده از نظر موقعیت مکانی باید گفت که شهربند یکی از روستاهای معروف و بنام در نزدیکی آهودشت و سالده علیا از محدوده نور می باشد.

منطقه‌ای تماماً جنگلی از دو سمت شهروند که از یک سمت در فاصله زمانی کوتاه به جنگلهای جوربند و منطقه کوهستانی واز و از سمتی به جنگل بزرگ شیرکلا و همچنین سیاهکلا دسترسی خواهید داشت.

در اطراف شهربند؛ آب بندهای زیادی وجود دارد تا در زمان کشاورزی از آن استفاده می شود و این ویلای ارزان قیمت در همچین لوکیشن بی‌نظیری از شمال قرار گرفته است خرید ویلا با ۲۰۰ میلیون تومان در شمال از امتیازات و وجه تمایزات ویژه و نادر می‌باشد که این ویلا شرایط بسیار مناسبی برای خرید و مالکیت شما عزیزان می باشد.

از جمله ویژگی های دیگر و امتیازات این ویلای همکف شهرک ای بودن آن است خرید ویلا شهرکی در شمال گزینه بسیار مناسب برای مشتریان می باشد که در طی سال سفرهای کم و کوتاهی را به شمال یا ویلای خود انجام می دهند تا در زمان نبودشان مسئولیت محافظت و نگهداری از ویلا یا حیاط ساختمان را نگهبان یا سرایدار مجموعه بر عهده خواهد داشت.

اگر اطلاعات بیشتری در رابطه با این ویلای فلت شهرکی می خواهید می توانید همین حالا با شماره ۰۹۱۹۹۶۵۸۱۴۸  مشاور اختصاصی این ویلا یعنی خانم تهرانی تماس برقرار نمایید و یا اینکه دکمه ثبت درخواست مشاوره این آگهی را در همین صفحه بفشارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس برقرار نمایند

 

#کد۳۳۰


محدوده آدرس: شهربند
  • جستجو: 12301
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه