صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا دوبلکس جنگلی نعمت آباد نور

خرید ویلا دوبلکس جنگلی نعمت آباد نور

1150
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،050،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 10450
زمین
250 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس جنگلی نعمت آباد نور

 

همراهان و مشتریان البرز ویلا سلام امیدوارم که حال دلتون عالی بوده باشه.
امروز قصد داریم تا یک دستگاه ویلای دوبلکسِ جنگلی را به شما معرفی کنیم این ویلای دوبلکس در روستای تمام جنگلی و سرسبز؛ در حومه شهر نور به نام روستای نعمت آباد واقع شده است.
 این ویلای دوبلکس جنگلی در نعمت آباد؛ دارای ۲۵۰ متر زمین و ۲۰۰ متر بنای ساخت می باشد که در این بنا ۳ اتاق خواب مستر با رعایت اصول و قوانین مدرن معماری و مهندسی تعبیه شده است.

روستای نعمت آباد در مجاورت روستای کراتکتی و مرکز شهر چمستان می باشد و در جهت جنوبی این روستا جنگل های سرسبزِ جوربند قرار گرفته است به همین دلیل این روستا از نظر موقعیت مکانی؛ دارای شرایط بسیار اوکازیون می باشد که شما دسترسی بسیار آسان به مرکز شهر چمستان برای خرید یا تهیه کلیه لوازم و وسایل مورد نیازتان و از طرفی دیگر دسترسی چند دقیقه‌ای به جنگل های سرسبز و تنومند جوربند را خواهید داشت برای دسترسی به نعمت آباد از روی نقشه کافیست کلیک نمایید تا دستگاه یا گوشی همراه تان؛ با گوگل مپ تنظیم گردد و به راحتی بتوانید لوکیشن این روستا را پیدا نمایید.

مشاهده و خرید ویلا اکازیون دیگر در البرز ویلا؛ بروی متن رنگی کلیک کنید.


در بنای ۲۰۰ متری این ویلای دوبلکس جنگلی وان و جکوزی و شومینه از جمله وجه تمایز ذات این ویلا با سایر ویلا های همراه خود در منطقه می باشد.

خرید ویلا دوبلکس در شمال از جمله خرید های پرتکرار و روتین مشتریان البرز ویلا می باشد.

 لازم به ذکر است که این ویلای دوبلکسِ جنگلی؛ سنددار نیز می باشد و برای آن دسته از عزیزانی که در مشاوره‌های تلفنی تیم فروشِ البرز ویلا؛ همواره نگران سند و مجوز قانونی ویلاها می باشند در رابطه با این ویلای دوبلکس باید گفت که کلیه مجوزات و الزامات لازم برای ساخت دریافت ت و سند تک برگ این ویلا هم در سال ۱۳۹۹ اخذ شده است.

مشاهده و خرید ویلا سنددار دیگر در البرز ویلا

این ویلا به صورت نقد و اقساط به فروش می رسد و در گروه خرید ویلا جنگلی قرار می گیرد و برای آن دسته از عزیزانی که دغدغهِ سفرهای کوتاه مدت و در فواصل بلند را دارند شهرکی بودن؛ گزینه مناسبی برای حفظ امنیت بیشتر و اطمینان خاطر شما از محوطه حیاط سازی و ساختمانتان می باشد.

مشاهده و خرید ویلا شهرکی دیگر در شمال

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر این ویلای دوبلکسِ جنگلی در امیرآباد نور می توانید با مشاور اختصاصی این ویلا یعنی خانم تهرانی به شماره 09199658148 تماس برقرار نمایید و یا اینکه دکمه آبی رنگِ ثبتِ درخواست مشاوره این ویلا را بفشارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس برقرار نمایند.

 

 

بهتر است بیشتر بدانید:

خرید ویلا شهرکی در چمستان یا خرید ویلا مستقل در شمال؟

مراحل انتخاب و خرید ویلا در شمال با وب سایت البرز ویلا

خرید ویلا ارزان قیمت در روستاهای شمالی

 

کد194

 


محدوده آدرس: نعمت آباد

ویلاهای مشابه