ویلا باغ شیک

837
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،000،000،000 تومان
جستجو 17212
زمین
300 متر مربع
بنا
170 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

باغ ویلای شمال، یکی از معدود پروژه‌های ساختمانی است که در بهترین شهرهای مازندران، در مناطق جنگلی و ساحلی می توانند نظیر آن را پیدا کرد. باغ ویلا، همانطور که از نام آن بر می‌آید یک ویلای بزرگ با محوطه‌ای شبیه به باغ است. یک باغ اختصاصی در محدوده زمین‌های یک ویلا قرار دارد و سرسبزی ویژه‌ای را به ملک می بخشد. خرید باغ ویلای شمال یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های خرید ویلا در شمال است.

 

بسیاری از مشتریان خرید ویلاهای شمال در استان مازندران به خرید باغ ویلای شمال علاقه بیشتری دارند. این ویلاها به نحو مطلوب با زیباترین ایده‌های محوطه سازی و طراحی فضای سبز، ساخته شده‌اند. با ما همراه باشید تا شما را با انواع باغ ویلا در شمال و طراحی‌های آن آشنا سازیم.

 مدتی است زندگی شهرنشینی چنان وجودمان را پُر کرده که حتی شنیدن نام باغ نیز برای مان موهبت بزرگی است. صدای خوش پرندگان و ریزش هنرمندانه برگ درخت حتی اگر فرآیندی ساده هم باشد اما مملوست از زیبایی و هنر. دلمان لک زده برای باغ‌هایی که با درختان افرا هم دست‌اند، همان‌هایی که انگار تمام زیبایی‌های عالم، آدرسشان را از بَرَند. باغ ویلا که عاری است از صدای شهر، از همهمه خودرو و از شلوغی بشر باید جای قشنگی برای زندگی باشد.

 

 

تعریفی ساده از آنچه نامش باغ ویلا است

 

در ویلا باغ، تمرکز اصلی بر باغ و فضای سبزی است که ساختمان ویلا را احاطه کرده است. به زعم اینکه ویلا، ساختمانی لوکس و مرفه ترجمه می‌شود، ویلا باغ، باغی بزرگ و مملو از درخت است که در میانه‌اش، ساختمانی به چشم می‌خورد که این ساختمان نامش ویلاست و برخی امکانات اضافی را نیز شامل می‌شود. مراد و منظور از باغ ویلا، مکانی است مجلل که نگاهمان را به باغ و طبیعت بند می‌زند و پایمان را به جایی می‌گشاید که جزء یکه تازی طبیعت، چندان چیزی محسوس نیست

ارزان‌ترین شهرهای شمالی برای خرید باغ ویلا کدامند؟

سه شهر آمل، محمودآباد و چمستان را به عنوان ارزان‌ترین شهرهای شمالی برای خرید باغ ویلا معرفی می‌کنند. به علاوه دسترسی به این شهرها حتی در شلوغ‌ترین روزهای سال نیز سهل و ساده است که سبب می‌شود جدی‌تر از قبل به خرید باغ ویلا در چمستان یا دیگر شهرهای مازندران بیندیشیم. سه شهر مذکور که با ترافیک میانه خوبی ندارند، خیالمان را از رسیدن زودهنگام به ویلا باغی که برای تماشایش بی‌تاب هستیم راحت می‌سازند. 

باغ ویلای شهرکی، در دامنه چمستان و نور

خاطرتان هست درخصوص ویلا شهرکی در شمال سخن گفتیم؟ باغ ویلای شهرکی نیز بر پایه همان اصول و قواعد بنا شده با این تفاوت که به جای ویلا، آنچه شاهدش هستیم ویلا باغ است. در ویلا باغ شهرکی، همه چیز به نظم است، آراستگی و ترتیبی که از احداث شکیل ویلا باغ‌ها حاصل شده، چشم را نوازش می‌دهد و مسبب استقبالِ هواداران نظم از این نوع ویلاها گشته. خیابان‌های مرتب و ویلا باغ‌های به صف شده، محور "ویلا باغ شهرکی" را شکل داده‌اند. مهم‌ترین شهرهایی که دست در دست "باغ ویلای شهرکی" انداخته‌اند، چمستان است و نور به انضمام محمودآباد و آمل.

سوالات متداول درباره "انواع باغ ویلای شمال":

1- انواع باغ ویلای شمال چه ساختاری دارند؟

باغ ویلای مسکونی- باغ ویلای مجموعه‌ای- باغ ویلای شهرکی

2- باغ ویلای ارزان را در کدام شهرهای مازندران پیدا کنیم؟

آمل – چمستان – محمودآباد

3- بهترین شهرها برای خرید باغ ویلای شهرکی در مازندران کجاست؟

نور- چمستان- آمل- محمودآباد

ویلالوکس

اکازیون

سندار

۳۰۰زمین۱۷۰بنا

۳خواب مستر

اب برق گاز نصب

شهرکی با نگهبان

دوربین مداربسته

نمای سنگی

فروش اقساطی


محدوده آدرس: پشت پارک جنگلی
  • جستجو: 17212
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه