صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا دوبلکس لاکچری سنددار در نور

خرید ویلا دوبلکس لاکچری سنددار در نور

1055
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،000،000،000 تومان
جستجو 16941
زمین
230 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
5
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز, تلفن

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس لاکچری سنددار در نور

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه شما همراهان همیشگی و محترم سایت تخصصی البرز ویلا؛ با امید سلامتی و تندرستی برای شما عزیزان.

امروز در خدمت شما هستیم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس و اکازیون بسیار زیبا و لاکچری واقع در شهرستان نور را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ لطفاً تا پایان این آگهی ما را همراهی کنید.

این ویلای بسیار زیبا در شهرستان جنگلی و گردشگری نور بنا شده است؛ این شهرستان زیبا به دلیل داشتن جنگل های بکر، طرفداران زیادی دارد و‌ افراد زیادی هم به دنبال خرید ویلا نور هستند.

این ویلا به صورت دوبلکس طراحی شده است؛ویلاهای دوبلکس دارای نمای بیرونی شبیه به خانه های دو طبقه اما با جذابیت و زیبایی چند برابر می باشد؛ این سبک از ویلاها به دلیل طراحی زیبای دو طبقه ای، دارای مساحت بزرگ تری می باشد؛ افراد زیادی به دلیل داشتن مزایای بسیار زیاد این نوع ویلا، طرفدار آن می باشند؛ چنانچه شما عزیزان به دنبال خرید ویلا دوبلکس هستید، روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

متراژ کل زمین این ویلای زیبا، ۲۳۰ متر و زیر بنای آن، نیز ۲۰۰ متر می باشد؛ این ویلا کاملا نوساز بوده و در سال جاری یعنی سال ۱۳۹۹ بنا شده است؛ تمامی انشعابات اعم از آب، برق و گاز نصب و همگی دارای کنتر می باشند.

تعداد خواب های این ویلای بسیار زیبا، ۳ عدد می باشدکه تمامی آن ها مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشند.

پس اگر قصد خرید ویلا جنگلی یا خرید ویلا ساحلی را دارید، این ویلا گزینه مناسبی برای شما می باشد.

قیمت ویلا بسیار مناسب و استثنایی می باشد و همچنین تخفیف بسیار عالی در پای قرار داد به خریدار داده می شود.

این ویلای دوبلکس لاکچری دارای سند تک برگ عرصه و اعیان می باشد که خیال شما را از بابت یک خرید خوب، آسوده می سازد؛ اگر شما هم به دنبال خرید ویلا سنددار هستید، پیشنهاد می کنم از سایر ویلاهای سایت تخصصی البرز ویلا دیدن فرمایید؛ البته ناگفته نماند که این ویلا دارای مجوز ساخت و پروانه پایان کار هم می باشد.

  از مهم ترین ویژگی های این ویلا، داشتن سونا و جکوزی می باشد.

سیستم گرمایشی ویلا شامل پکیج و شوفاژ دیواری می باشد.

حیاط و فضاسازی این ویلا بسیار زیبا بوده و در حیاط آن را نیز در نظر گرفته شده است.

 نمای این ویلای زیبا، سنگ کاری و بخشی از آن هم با آجر تزیین شده است؛ اگر از علاقه مندان خرید ویلا نماسنگ هستید، این ویلا می تواند گزینه مناسبی برای شما عزیزان باشد‌.

 

در صورت نیاز به مشاوره و یا داشتن ابهام و سوال های بیشتر، می توانید با مشاورین حرفه‌ ای ما به صورت کاملا رایگان و به شکل آنلاین و تلفنی در ارتباط باشید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.
با تشکر از همراهی گرم و صمیمانه شما عزیزان؛ در پناه حق.


محدوده آدرس: نور
  • جستجو: 16941
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه