صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / دو دستگاه ویلا نیم پیلوت ارزان قیمت در سائیج محله

دو دستگاه ویلا نیم پیلوت ارزان قیمت در سائیج محله

901
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
600،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 10447
زمین
240 متر مربع
بنا
130 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

دو دستگاه ویلا نیم پیلوت ارزان قیمت در سائیج محله

 

 دوستان و همراهان همیشگی البرز ویلا؛ سلام

امیدوارم که لحظات خوبی را سپری کرده باشید و از گزند ویروس منحوس کرونا به دور باشید عاجزانه از شما خواستار رعایت اصول بهداشتی و محافظت از خود و خانواده تان هستیم.

امروز قصد داریم تا دو دستگاه ویلای شبیه هم را در یک منطقهِ بکر و بی‌نظیر جنگلی به شما معرفی کنیم این دو ویلا دارای قیمت بسیار ارزانی در منطقه می باشند و برای آن دسته از مشتریانی که به دنبال ویلا های مشترک و شبیهِ هم برای گذراندن اوقات بیشتر و بهتر به عنوان همسایه در کنار هم؛ آن هم در منطقه جنگلی شمالی را دارند؛ بازدید از این ویلا و در نهایت خرید این دو دستگاه ویلا؛ گزینه های کاملا هوشمندانه ای می باشد.
فرض کنید در شهر سکونت فعلی خود به عنوان مثال در تهران دو رفیق یا دو همکار در جاهای مختلفی از ابر شهرِ پر ازدحام و پر ترافیک تهران زندگی می کنید هر دو خانواده قصد خرید ویلا در شمال را دارید و از آن جا که دو دوست یا دو همکار هستید؛ چه لذت بخش تر از این که این دو خانواده در کنار هم به عنوان همسایه در اوقات فراغت و تعطیلات به شمال سفر کنند و در دو ویلای کنار هم لحظاتی ناب و شیرین را برای خود و خانواده شان بسازند.

این دو ویلا با ساختار نیم پلوت ساخته شده اندو همانطور که در مقالات و سایر آگهی های وب سایت البرز ویلا مشاهده نمودید پرطرفدارترین نوع ویلاها طبق آمار فروشی که به دست آمده است خرید ویلا نیم پیلوت میباشد.

این ویلای نیم پیلوت دارای ۲۴۰ متر زمین و ۱۳۰ متر بنای ساخت میباشد که در این بنا دو اتاق خواب مستر برای آن تعبیه شده است این دو ویلا نوساز بوده و در سال ۱۳۹۹ با رعایت کلیه اصول و قواعد ساخت در بافت مسکونی بنا شده و توانسته کلیه انشعابات و الزامات متصل را دریافت نماید.

این دو ویلا با نمای تلفیقی از سنگ و سیمان؛ نمای ظاهری و متفاوتی را نسبت به سایر ویلا های موجود در منطقه به وجود آورده است.

لازم به ذکر است که این دو ویلا در گروه خرید ویلا ارزان قیمت قرار می‌گیرد زیرا به نسبتِ امکانات و مشخصات؛ دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد که تیم با سابقه و قدرتمند البرز ویلا  به دلیل شناختی که در منطقه به وجود آورده است می‌تواند تخفیفِ ویژه‌ای را از سمت مالکِ این ویلا برای شما عزیزان دریافت نماید.

مکان جغرافیایی این دو ویلا در روستای جنگلی حومه شهر آمل بهنام روستای سائیج محله قرار گرفته است؛ که دارای قدرت رشد و سرمایه‌گذاری بی نظیری می باشد که در سال های اخیر پتانسیل افزایش قیمت و شهرک سازی های مجللی در این منطقه به وجود آمده که شما مشتری گرامی با خرید این ویلا علاوه بر مالکیت و سپری نمودن اوقات فراغت بی‌نظیر به یک سرمایه گذاری بی نظیر نیز اقدام نموده اید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر این ویلای نیم پیلوتِ ارزان قیمت؛ می توانید با شماره 09198738017 خانم یگانه که مشاور اختصاصی این ویلا می باشد تماس برقرار نمایید و یا اینکه دکمه ثبت درخواست مشاوره ویلا را در همین صفحه بفشارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس برقرار نمایند.

 

کد193


محدوده آدرس: سائیچ محله
  • جستجو: 10447
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه