صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا تریبلکس مبله 5 خوابه جنگلی در نور

خرید ویلا تریبلکس مبله 5 خوابه جنگلی در نور

884
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،200،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 10428
زمین
380 متر مربع
بنا
380 متر مربع
طبقه
3
اتاق
5
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا تریبلکس مبله 5 خوابه جنگلی در نور

 

خرید ویلا تریبلکس در شمال از جمله خرید های لوکس با بازار هدفِ منحصر به فرد و خاص می باشد در واقع ویلاهای تریبلکس نسبت به سایر ویلا ها به دلیل قیمت بالایی که دارند منحصر به فرد بوده و مشتریان عمومی برای این سبک ویلا ها تمایل کمتری نشان می دهند زیرا قدرت خرید ویلا های تریبلکس به بخش کوچکی از مشتریان اختصاص می یابد.
برای آشنایی با ساختار مختلف ویلاها پیشنهاد می‌کنیم تا مقاله پیش رو را مطالعه نمایید:

خرید ویلا در شمال بر اساس نوع ساخت   کلیک نمایید.


همانطور که در مقاله بالا خواندید ویلاهای تریبلکس؛ از 3 سقف یا سه طبقه تشکیل می‌شوند که متراژ بنا یا متراژ ساختِ به نسبت بالایی را به خود اختصاص می‌دهند که در این متراژ بالا؛ مهندسان آزادی عمل بیشتری را برای اجرای طرح‌های خود در دست دارند.

این ویلای تریبلکس دارای ۳۸۰ متر زمین و ۳۸۰ متر بنای ساخت در سه طبقه می باشد همانطور که میدانید برابر بودن متراژ زمین و بنا یا بیشتر بودن متراژ بنا از متراژ زمین به معنای اکازیون بودن آن ساختمان یا ویلا از نظر متراژ می باشد به همین دلیل به این ویلای ۳۸۰ متری؛ لقب خرید ویلا اکازیون را اختصاص خواهیم داد.


این ویلای ۳۸۰ متری دارای ۵ اتاق خواب به صورت مستر با کمد دیواری می باشد که در طبقات ویلا جکوزی و سونای خشک تعبیه شده است.

همانطور که در عکس ها مشاهده می کنید نمای بیرونی این ساختمان تماماً سنگ تراورتن میباشد و شاه نشین مجللی در طبقه آخر این ویلا به سبک کاملا مهندسی ساز طراحی شده است که وجه تمایز بی نظیری را نسبت به سایر ویلا های تریبلکس در منطقه به وجود آورده است.

یکی از امتیازات ویژه این ویلای تریبلکس قرار گرفتن این عمارت در منطقه جنگلی و خوش آب و هوای امیر آباد در حومه شهر نور میباشد که شما با طی مسافت چند دقیقه‌ای خود را از ویلا به قلب جنگل‌های چمستان خواهید رسد.
مشاهده و خرید ویلا جنگلی دیگر در شمال، کلیک نمایید.


شهرکی بودن این ویلای تریبلکس نیز؛ امتیاز دیگری است که برای شما مشتریان عزیزی که در فواصل زمانی بلندمدت و مدت زمان کوتاهی را به سکونت در ویلای تان می پردازید؛ شهرکی بودن گزینه مناسبی برای امنیت و اطمینان خاطر بیشتر تان در زمان عدم سکونت تان در ویلا می باشد.

مشاهده و خرید ویلا شهرکی دیگر در البرز ویلا، کلیک نمایید.

از تراس و شاه نشین این ویلا؛ ویویِ بی نظیری از کوهستان و جنگل را خواهید داشت که روح و روان آدمی را تازه می کند.

این ویلای تریبلکسِ شهرکیِ زیبا؛ دارای سند تک برگ می باشد که برای آن دسته از عزیزانی که همواره در تماس های خود برای کسب مشاوره و راهنمایی از تیم البرز ویلا نگرانی های اخذ سند را دارند بایست گفت که این ویلای تریبلکسِ زیبا دارای کلیه مجوزات و انشعابات قانونی و سند تک برگ میباشد و اگر قصد خرید ویلای تریبلکس در منطقه جنگلی و شهرکی با رعایت کلیه مجوزات قانونی برای ساخت و سند را دارید پیشنهاد می‌کنیم که بازدید از این ویلای تریبلکس را از دست ندهید.

اقتصادی ترین امتیاز این ویلای تریبلکسِ ۵ خوابهِ شهرکیِ سند دار؛ مبل بودن آن می باشد همه ما می‌دانیم که در شرایط اقتصادی و تورمِ بیداد کننده کشورمان؛ مبله کردن ساختمان هزینه بسیار گزافی را خواهد داشت ولی این ویلای تریبلکس به صورت فول مبله و با قیمت استثنایی به فروش می رسد.

مشاهده و خرید ویلا مبله دیگر در البرز ویلا؛ کلیک نمایید.

از داراییهای بارز این ویلای تریبلکس میتوان به سونا - جکوزی - درب ضد - سرقت - کابینت - منبع آب - کولر اسپلیت - آلاچیق - درب ریموت دار - دوربین مداربسته و کلیه اثاثیه مبله اشاره کرد.


همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این کاخ ویلای تریبلکس ۵ خوابه می توانید با مشاور اختصاصی این ویلا یعنی خانم یگانه به شماره 09198738017 تماس برقرار نمایید و یا اینکه دکمه ثبت درخواست مشاوره این ویلا را بفشارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس برقرار نمایند.

 

کد187


محدوده آدرس: امیر اباد

ویلاهای مشابه