صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا هم کف ارزان قیمت در شمال جاده دریا

خرید ویلا هم کف ارزان قیمت در شمال جاده دریا

1649
فروخته شد
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
600،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 10395
زمین
220 متر مربع
بنا
110 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا هم کف ارزان قیمت در شمال جاده دریا

 

همراهان و دوستان گرامی سلام.

خیر مقدم به تمام عزیزانی که تازه با وبسایت عظیم البرز ویلا آشنا شده اند و ما را میزبان حضور در نشان قرار داده اند امروز قصد داریم تا یکی از ویلاهای ارزان قیمت موجود در منطقه را به شما معرفی کنیم.

همانطور که در مقالات وب سایت البرز ویلا مطالعه فرمودید؛ می دانیم که ارزان ترین ویلا ها به گروه ویلاهای فلت یا همکف تخصیص می یابد زیرا هزینه ساخت این نوع ویلا ها کمتر از هزینه ساخت ویلا های دوبلکس یا نیم پلوت و تریبلکس می‌باشد از همین سوی می توان فهمید که بیشترین ویلاهای ارزان قیمت در گروه خرید ویلا همکف قرار می‌گیرد.

مشاهده و خرید ویلا همکف دیگر در البرز ویلا؛ کلیک نمایید.



این ویلای همکف دارای ۲۲۰ متر زمین و ۱۱۰ متر بنای ساخت  می باشد که دارای سه اتاق خواب مستر و با طراحی داخلی بسیار زیبا در محمودآباد جاده معروف خط دریا کلوده بنا گردیده است.



این ویلای همکف با دریافت کلیه مجوزات و پروانه ساخت قانونی توانسته کلیه انشعابات از جمله آب و گاز را دریافت نمایند و شما در زمان خرید به راحتی می توانید سند این ویلا را به نام خود انتقال دهید.

مشاهده و خرید ویلا سنددار دیگر در البرز ویلا؛ کلیک نمایید.



از امتیازات این ویلا می توان به قیمت ارزان آن اشاره کرد زیرا امروز با توجه به کاهش ارزش پول کشور ما خرید ویلا های زیر ۶۰۰ میلیون تومان را یک خرید ارزان قیمت می نامند و نا گفته نماند که تعداد ویلاهای ارزان قیمت در منطقه بسیار نادر می باشد زیرا این ویلاها؛ نسبت به ویلاهای دوبلکس - تریبلکس و فورلکس و در واقع ویلا های گران قیمت؛ با سرعتِ بیشتری به فروش میرسند.

نمای بیرونی این ویلای همکف از سنگ تراورتن طراحی گردیده است که ابهت خاصی به ساختمان بخشیده و طراحی داخلی این ویلا با سقف کناف و هالوژن کاری شده از جمله امتیازات دیگری است که موجب گردیده تا این ویلا نظر طراحی اکازیون باشد.

مشاهده و خرید ویلا اکازیون دیگر در البرز ویلا، کلیک نمایید.

مشاهده و خرید ویلا ارزان قیمت دیگر در البرز ویلا، کلیک نمایید.


 همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این ویلای فلت می توانید با خانم صوفی مشاور اختصاصی این ویلا می باشد با شماره 09119217892 تماس برقرار نمایید و یا اینکه دکمه ثبت درخواست مشاوره این ویلا را بفشارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند.

 

کد174


محدوده آدرس: جاده کلوده
  • جستجو: 10395
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه