صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا باغ لاکچری سنددار در محمودآباد

خرید ویلا باغ لاکچری سنددار در محمودآباد

715
فروخته شد
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،450،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 10392
زمین
1000 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا باغ لاکچری سنددار در محمودآباد

 

 و همراهان همیشگی البرز ویلا سلام.

امیدوارم که لحظات خوشی را تجربه کرده باشید و فارغ از شرایط بد اقتصادی کشور؛ توانسته باشید کسب و کارتان را به گونه‌ای دیگر به باروری و درآمد برسانید.

همانطور که در مقالات وب سایت البرز ویلا گفته شد؛ طی تجربه چندین ساله تیم فروش؛ گرایش و تمایل مشتریان به خرید ویلا باغ روز به روز افزایش یافته است.

در واقع مشتریان بیشتر به دنبال خانه یا ویلا هایی هستند که مساحت زمین بالاتری را دارد زیرا به دلیل زندگی بلندمدت در کلان شهرها و زندگی آپارتمانی؛ حال قصد دارد در محیط دلباز و حیاط دار زندگی کند و تعطیلات خود را با گذراندن در حیاط با پوشش گیاهی بر اساس سلیقه خود در کنار خانواده تجربه کند بر همین اساس امروز قصد داریم تا یک دستگاه ویلا باغ لاکچری زیبا را به شما معرفی کنیم که این ویلا باغ لاکچری به صورت همکف بنا گردیده و دارای دو خواب مستر می باشد.

 

این ویلا دارای ۱۰۰۰ متر زمین و ۱۵۰ متر بنای ساختمان می باشد که در سال ۱۳۹۹ یعنی نوساز و با کلیه انشعابات و الزامات متصل؛ توانسته مجوزات لازم برای ساخت و سکونت را دریافت نماید موقعیت مکانی و لوکیشنی این ویلا؛ در مازندران - محمودآباد - جاده دریا قرار دارد که دسترسی بسیار سریع و آسان به دریای محمودآباد و جنگل‌های چمستان را خواهید داشت.

خط دریا، همان جاده کلوده میباشد که مسیر ارتباطی بین جاده آمل به چمستان و آمل به محمود آباد می باشد برای کلیه روستاها، شهرک‌ها و ویلاهایی که در خط دریا واقع گردیده اند؛ می توان به دسترسی آسان و بی نظیرشان بین جنگل و دریا را به عنوان بارزترین امتیازات این موقعیت؛ قلمداد نمود.


از امتیازات این ویلا باغ می‌توان به سند دار بودن آن اشاره کرد که عموماً درصد زیادی از ویلا باغ ها به دلیل قرارگیری ویلا در زمین با مساحت بالا؛ نمی‌توانند سند و پروانه ساخت را دریافت نمایند؛ ولی این ویلا باغ از این قاعده مستثنا بوده و دارای سند تک برگ می باشند و شما همراه و مشتری گرامی با خیال راحت؛ توسط تیم مجرب البرز ویلا می توانید مالکیت خود را به قطعیت برسانید.



همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر این ویلا با خط می توانید با مشاور اختصاصی آن یعنی خانم یگانه به شماره 09198738017 تماس برقرار نمایید و یا اینکه دکمه ثبت درخواست مشاوره این ویلا در همین صفحه را بفشارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس برقرار نمایند.

مشاهده و خرید ویلا فلت در البرز ویلا؛ کلیک نمایید.

مشاهده و خرید ویلا سنددار دیگر در البرز ویلا

کد171 


محدوده آدرس: جاده دریا
  • جستجو: 10392
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه