صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا ارزان قیمت در شمال شهربند نور

خرید ویلا ارزان قیمت در شمال شهربند نور

1034
فروخته شد
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
700،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 10348
زمین
210 متر مربع
بنا
130 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا ارزان قیمت در شمال شهربند نور

 

با سلام خدمت همه همراهان البرز ویلا

امروز قصد داریم تا یک دستگاه ویلای ارزان قیمت در منطقه ی جنگلی و موقعیت جغرافیایی بی‌نظیر از شمال را به شما عزیزان معرفی کنیم.

در ابتدا لازم می دانیم که شما را با این منطقه آشنا کنیم؛ منطقه جنگلی شهروند در حومه شهر نور و در مسیر آمل به چمستان میباشد مناطق اطراف آن رزک و آهودشت می باشد که مسیر عبوری شهروند خط واصل سالده علیا و سالده سفلی می باشد.
دسترسی به شهربند از روی نقشه گوگل؛ کافیست کلیک نمایید.


در این منطقه جنگلی و در یک شهرک مجلل با رعایت اصول مهندسی ساز و رعایت تعداد ویلای کم در شهرک با یک دستگاه ویلای آشنا خواهید شد که دارای ۲۱۰ متر زمین و ۱۳۰ متر بنا ی ساخت می باشد این ساختمان دارای ۳ خواب مستر می باشد که از روی ایوان آن ویویِ بی نظیر جنگلی را به صورت ابدی قابل مشاهده خواهید داشت، یکی از امتیازات ویژه این ویلا شهرکی بودن آن است که همان طور که اشاره شد رعایت تعدد ویلایی کم و نگهبانی و سرایداری شرایط را برای شما عزیزانی که به صورت کوتاه مدت در ویلای خود سکونت داریم کیس بسیار بی نظیر و کارآمدی است.

مشاهده و خرید ویلا شهرکی دیگر در البرز ویلا


این ویلا به صورت نیم پلوت در سال ۱۳۹۹ با کسب کلیه انشعابات و الزامات سکونتی در منطقه جنگلی شهروند نور بنا شده است و با شرایط نقد و اقساط به فروش میرسد که البرز ویلا به دلیل تجربه و اعتباری که در فعالیت چندین ساله خود در منطقه کسب نموده است قدرت بیشترین تخفیف را از مالک این ویلا داشته و شما را با کمترین قیمت ممکن مالک این ویلای زیبا در منطقه جنگلی شهروند می نماید همچنین با مدیریت و تیم حقوقی مجربش یک قرارداد رسمی و بی عیب و نقص را بین شما و مالکین ویلا به قطعیت خواهد رساند.

مشاهده و خرید ویلا نیم پیلوت دیگر در البرز ویلا

برای کسب اطلاعات بیشتر این ویلا می توانید با مشاوره اختصاصی آن یعنی خانم یگانه به شماره 09198738017  تماس برقرار نموده و یا اینکه دکمه ثبت درخواست مشاوره این ویلا را در همین صفحه بفرستید تا کارشناسانه البرز ویلا در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند.

 

کد157


محدوده آدرس: شهربند
  • جستجو: 10348
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه