صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا با 80 میلیون در شمال محمودآباد

خرید ویلا با 80 میلیون در شمال محمودآباد

3027
فروخته شد
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
450،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 9105
زمین
220 متر مربع
بنا
105 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا با 80 میلیون در شمال محمودآباد

 

 با سلام خدما همراهان همیشگی ویلا البرز

امروز قصد داریم که یک دستگاه ویلای همکف را به شما معرفی کنیم ویلایی نقلی با ۲۲۰ متر زمین و ۱۵۰ متر بنای ساخت دارای گلی انشعابات آب برق گاز متصل سنددار و با موقعیت ویژه و بی نظیر نزدیکی به محمودآباد.

مشاهده و خرید ویلا همکف دیگر
مشاهده و خرید ویلا محمودآباد دیگر


اگر قصد خرید ویلا ارزان قیمت را دارید این ویلا دارای حداقل قیمتِ موجود در بازارِ امروز می باشد و از آنجایی که به دلیل تلاطم بازارهای مالی؛ در سال جدید و استرسِ کاهش ارزش پولی و حفظ آن و انجام سرمایه‌گذاری‌های پربازده، این ویلا و سایر ویلا های موجود در دسته خرید ویلا ارزان قیمت ؛ بازار هدف سرمایه گذاران زیادی می باشد که بازار بورس را بازاری پر تلاطم و عکس این بازار می دانند.

 

خرید ویلا یا زمین در شمال برای سرمایه‌گذاری، نه‌تنها ریسکی ندارد بلکه با سود حداکثری در بازار مواجه خواهید شد. پس در واقع این ویلا در اولویت اولیه  سرمایه گذاران در شمال قرار می گیرد و سپس به دست مصرف کننده ها می رسد! مگر آنکه شما به عنوان مصرف کننده زودتر از موعد برای خرید ویلاهای ارزان قیمت در شمال اقدام نمایید که تیم تخصصی و تجاری املاک البرز این اطمینان را به شما می دهند که از زمان شروع مشاوره تا عقد قرارداد کلیه ویلاهایی که مد نظر شما می باشد با صرف تعهد یا مبلغ بیانه ای برای خرید نهایی شما نگاه دارند .

 

حداکثر زمان لازم برای فروش ویلاهای ارزان؛ ۱ الی ۲ ماه می باشد و به دلیل عدم وجود ویلاهای ارزان قیمتِ مشابه؛ بطبع این ویلاها سریع تر از موعد، بفروش خواهند رسید و هم برای سازنده این ویلا پرسود بوده چون زودتر از موعد به هزینه ها و سودِ سرمایه خود می رسد و هم برای آن شخصی که برای سرمایه‌گذاری یا مصرف یا استفاده خود اقدام می‌کند بهینه و کارا می باشد چون در کوتاه ترین زمان ممکن در توریم این جامعه، شرمایه گذاری یا خریدش، سود بالایی را متقبل خواهد شد.

پس اگر قصد خرید ویلای ارزان قیمت در شمال را دارید بازدید از این ویلا را از دست ندهید زیرا تنها با پرداخت ۸۰ میلیون تومان پیش می‌توانید مالک این ویلای زیبا در شمال کشور آن هم در منطقه ساحلی محموداباد شوید.

 

این ویلا به صورت فلت ساخته شده است که دارای سه اتاق خواب می باشد و در مسیر جاده دریا واقع است اگر شما قصد پرداختِ نقدی برای این ویلا دارید این ویلا می تواند مورد مناسبی برای اخذِ تخفیف بیشتری باشد از نظر ملک دارای موقعیت جنگلی و ساحلی می باشد به شهر - جنگل و دریا با سند شش دانگ که خاطرتان از نوعِ کاربری و سند دار بودن این ویلایِ ارزان قیمت نیز جمع خواهد بود.

این ویلا دارای حمام سرویس ایرانی و اتاق مستر سرویس فرنگی کابینت و درب ریموت دار می باشد حیاط سازی این ویلا سنگ‌فرش می باشد که با سنگ اعلایی تزیین شده است و شماتیک زیبایی را به این ویلای نقلی داده است.

 

مشاور تخصصی این ویلا ؛ خانم کیان می باشد؛ شما می توانید به طور مستقیم با شماره 09119193891 تماس حاصل فرمایید و یا اینکه دکمه ثبت درخواست مشاوره در همین صفحه سمت راست را بفشارید تا کارشناسان مربوطه در اسرع وقت با شما تماس برقرار نمایند.

 

کد113

 


محدوده آدرس: جاده دریا
  • جستجو: 9105
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه