صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا با 80 میلیون در مازندران نور

خرید ویلا با 80 میلیون در مازندران نور

1039
فروخته شد
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
470،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 9073
زمین
200 متر مربع
بنا
120 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا با 80 میلیون در مازندران نور

 

سلام خدمت همراهان همیشگی البرز ویلا،

وارد خرداد ماهی شدیم که به اندازه مرداد؛ ناجوانمردانه گرم است! undecided

تو این هوا شمال رفتن میچسبه، لبِ ساحل یا قلبِ جنگلهای کوهستانیش با اون هوای بی نظیرش. اگه شرایطش رو داری کوتاهی نکن و زمانی که دیگه بر نمی گرده رو استفاده کن و بقول مهران مدیری، " پنجشنبه ها رو بذار واسه جوج زدن تو شمال! " laughing

اگرم خسته شدی از اجاره ویلا و اون خونه ای که میخوای باب طبعت باشه گیر نمیاد، یکم منطقی فکر کن و با پس اندازی که میتونی جمع کنی یک ویلای ارزون قیمت رو تو شمال اختیار کن! تا هم از شر پیدا کردن خونه و ویلا تو هر بار سفرت خلاص شی و هم یک سرمایه گذاری هوشمند هم در شمال همیشه برد، انججام داده باشی.

مثل همین ویلایی که الان شجرشو واستون در میارم!

در مسیر آمل به چمستان روستاهای زیادی وجود داره که هنوز میشه ویلاهای ارزون قیمت رو پیدا کرد اون هم فقط بخاطر اینکه اون روستاها هنوز محدود نشدن و پتانسیل افزایش قیمت رو دارن که مطمعنا تا چند وقت دیگه؛ همین روستاها هم تحت تاثیر شیب شدید افزایش قیمت زمین و بطبع ویلا قرار می گیرند، ولی این ویلا در زمره خرید ویلا با 80 میلیون در شمال موجود می باشد که شما می تونید سریع تر اقدام کنید تا با پیش پرداخت فقط 80 میلیون تومان، مالک یک ویلای شخصی در شمال شوید که در هر زمان ممکن با طی مسافت دو / سه ساعته از تهران خودتون رو به ویلاتون با این آب و هوای بی نظیر؛ برسانید!

خرید ویلا ارزان قیمت در شمال، امروزه به ویلاهای زیر 500 میلیون تومان؛ تخصیص داده می شود که این ویلای ارزان قیمت؛ دارای 200 متر زمین و 120 متر بنای ساخت مفید می باشد و با ساختار نیم پیلوتی خود؛ یک پارکینک مسقف برای پارک اتومبیلتان و یا انباری، تعبیه شده است،

اگه خانواده پر جمعیتی هستید باید گفت که این ویلا دارای 3 اتاق خواب می باشد و گزینه به نسبت مناسبی می باشد که در سال 98 با کسب کلیه مجوزات ساخت و دریافت الزامات و انشعابات، سنددار شده و با خیال راحت، خرید این ویلای ارزنده را بواسطه کادر مجرب و حرفه ای البرز ویلا به قطعیت برسانید زیرا تیم چندین ساله البرز این برتری را در منطقه دارد که با کسر بیشترین مبلغ بعنوان تخفیف از مالک و تایید صحت و سلامت ویلا، شما را به مالکیت این ساختمان ارزنده درآورد.

ناگفته نماند که این ویلای نیم پیلوت شهرکی نیز می باشد و از نظر امنیت و مراقبت از حیاط، دراری سرایدار و نگهبانی بوده و با خیال راحت؛ حتی می توانید با فواصل زمانی زیاد به ویلای خود سر بزنید و اوقات خوشی را در کنار خانوادتان بسازید.

مشاهده و خرید ویلا شهرکی دیگر

مشاهده و خرید ویلا نیم پیلوت دیگر در شمال

مهمتر از همه موارد و امتیازات عنوان شده در بالا، مبله بودن آن است که امروزه شما برای مبله کردن یک خانه یا ویلا در حد معمولی، حداقل بایست 100 میلیون بودجه تخصیص دهید ولی این ویلا بصورت مبله بشما تحویل می گردد که واقعا قیمت آن بی نظیر و ارزان است.

مشاهده و خرید ویلا مبله دیگر در البرز ویلا

 مشاور تخصصی این ویلا خانم تهرانی می باشد که شما می توانید بصورت مستقیم با شماره  ۰۹۱۹۹۶۵۸۱۴۸ تماس برقرار نمایید و یا اینکه در همین صفحه برروی گزینه آبی رنگ کلیک کنید و دکمه "ثبت درخواست مشاوره" این ویلا را بفشارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس برقرار نمایند.

 

کد۱۰۸


محدوده آدرس: جاده نور
  • جستجو: 9073
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه