صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا دوبلکس نما مدرن استخردار در شمال

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن استخردار در شمال

476
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
5،500،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 18370
زمین
220 متر مربع
بنا
280 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن استخردار در شمال

 

یا سلام خدمت شما همراهان عزیز ویلا البرز، امروز در خدمت شما عزیزان، با معرفی یک ویلای شهرکی، در منطقه ی جنگلی آمل هستیم، با ما همراه باشید.

 

همانطور که به آن اشاره شده است، این ویلا در یکی از شهرک های زیبای آمل، در سازه ی دوبلکس طراحی و ساخته شده است، از این سوی شما در ابتدا، باید بدانید که شهرک به چه معناست؟ به شهر های کوچک، که به صورت محیط محدود محصور شده باشد، شهرک می گویند، و از همه مهم تر، ویلاهای شهرکی از لحاظ امنیتی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و این امنیت حتی می‌ تواند از ویلاهای معمولی یا شخصی ساز بیشتر باشد، در واقع با خرید ویلا در شهرک، می توانید از لحاظ امنیت آسوده خاطر باشید، در ادامه به دیگر مشخصات ویلا می پردازیم.

 

مشخصات و امکانات این ویلا در آمل؛

ویلا مدرن

استخر دار

مساحت زمین ۲۲۰ متر

مساحت زیربنا ۲۸۰ متر 

۳ اتاق خواب

سند شورایی

انشعابات آب، برق، گاز؛ نصب

شهرکی

و....

همانطور که از تصاویر موجود، می توانید مشاهده کنید، این ویلا دارای طراحی و متریال مدرن و به روز می باشد، این ویلای دوبلکس دارای یک آشپزخانه ی شیک با کابینت، شیرآلات و دیگر تجهیزات آشپزخانه ای مدرن، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، 3 اتاق خواب به صورت مستر می باشد، ویوی این ویلای رو به طبیعت زیبای شمال می باشد، که می توانید نهایت لذت را از این طبیعت فوق العاده ببرید.

برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

همانطور که در متن فوق به آن اشاره شده است، این ویلا استخر دار می باشد، که شما با خرید ویلا استخر دار در شمال، از شنا کردن در استخر و دریا شهر بی نیاز خواهید شد، ویلاهای استخر دار جزو ویلاهای لاکچری محسوب می شوند، استخر این ویلای نوساز، در محوطه ی ویلا، تعبیه شده است، که میتوانید در فصل تابستان، از آن بهترین بهره ببرید، بازدید از این ویلا را از دست ندهید.

  لازم به ذکر می باشد که، اکثر ویلاها در شمال، دارای شرایط فروش به صورت اقساطی می باشد، در واقع این ویلای دوبلکس جنگلی در آمل، دارای شرایط خرید، به صورت نقد، اقساط، و معاوضه کردن می باشد، خرید ویلا اقساطی در شمال بهترین گزینه برای انتخاب می باشد.

بیشتر ویلاهای فروشی موجود در شمال، دارای سند کامل و معتبر می باشند، این ویلا دارای سند شورائی می باشد،  خرید چنین ویلاهایی بدور از نگرانی می باشد، در واقع یک خرید مطمئن را به وجود می آورد، برای خرید این ویلا سند دار در شمال، می توانید با مشاورین مجرب ویلا البرز ارتباط برقرار کنید، به همین منظور کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر باشید تا کارشناسان ما با شما عزیزان ارتباط برقرار کنند، همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 کارشناس و مشاور تخصصی این ویلای دوبلکس در آمل؛ با کد 18370، مشاور  طاهری می باشند که می توانید با شماره تماس  09199658133 ارتباط برقرار کنید.


محدوده آدرس: منطقه جنگلی حومه آمل
  • جستجو: 18370
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه