صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا تریبلکس نماسنگ در منطقه جنگلی آمل

خرید ویلا تریبلکس نماسنگ در منطقه جنگلی آمل

871
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
5،500،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 15771
زمین
600 متر مربع
بنا
380 متر مربع
طبقه
3
اتاق
8
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نقدی 3000000000
اقساط 20000000

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا تریبلکس نماسنگ در منطقه جنگلی آمل

مشخصات و امکانات کلی ویلا تریبلکس جنگلی:

  600  متر زمین

380 متر بنای ویلا

3 طبقه

دارای 8 اتاق خواب

دارای دو تراس بزرگ

ویو رو به جنگل

دارای جکوزی

بسیار خوش ساخت

همکف آشپزخانه و نشیمن و تک خواب

دوم :سه خواب مستر 

سوم :تک خواب بزرگ با سرویس و جگوزی

دارای مجوز ساخت

انشعابات نصب شده

کابینت نصب شده

پرداخت نقد و اقساط

 

پیشاپیش از اینکه تیم متخصص البرز ویلا را حمایت می کنید از شما بسیار سپاسگزاریم... اگر علاوه بر اطلاعاتی که در بالا به شما سروران گرامی ارائه شد، به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید می توانید با مراجعه به بخش تماس با ما با تیم حرفه‌ای ما در ارتباط باشید. مشاوران متخصص و حرفه ای املاک ویلا البرز آماده ارائه خدمات از جمله مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز و متقاضیان خرید ویلا و زمین در شمال می باشند؛ همچنین برای مشاوره می توانید فرم مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کنید یا از قسمت پشتیبانی آنلاین با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید.

خرید ویلا در منطقه آمل:

آمل جزو شهر های قدیمی ایران و در واقع پایتخت برنج ایران به شمار می رود. آمل را شهر تاریخ و فلسفه و علم می نامند! شهری که اولین شهر سکونت علویان به شمار می رفته است و دروازه ورود به سرزمین های سرسبز شمالی ایران است. شهرستان آمل در 76 متری از سطح دریا قرار گرفته است و با ساری مرکز استان مازندران 70 کیلومتر فاصله دارد. در سمت شمال شرقی تهران و به فاصله 180 کیلومتری از آن واقع شده است.

خرید ویلا در شمال اقدامی است که می توان آن را به صورت سرمایه گذاری یا تفریح در شهرستان آمل استان مازندران و یا روستاهای سرسبز حوالی آن انجام داد. آمل شهرستانی است که از لحاظ جغرافیایی در مرکز استان مازندران قرار گرفته و به همین دلیل به عنوان یک شاهراه ارتباطی بین استان مازندران و استان های جنوبی آن از جمله پایتخت( استان تهران ) می باشد. شهرستان آمل دارای پنج بخش مرکزی، لاریجان، دابودشت، دشت سر و امامزاده عبدالله می باشد که شهر آمل در بخش مرکزی و حوالی بخش چمستان شهرستان نور قرار دارد. همچنین این شهر با فاصله بسیار کمی از دریا قرار دارد. شهرستان آمل همچنین دارای روستاهای سرسبز متعددی است و دلیل این موضوع زمین های حاصلخیزی است که تمامی بخش های این شهرستان را در بر گرفته اند. در نتیجه می توان خرید انواع ویلا حتی خرید ویلا جنگلی در شمال را، در روستاهای این شهرستان انجام داد.

 

 این ویلا تریبلکس، واقع در منطقه جنگلی آمل؛ دارای 600 متر زمین است که 380 متر آن را زیربنای آن تشکیل داده است. این ویلا دارای 8 اتاق خواب، همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و 2 تراس بزرگ و نشیمن با نورپردازی عالی می باشد. امتیازات و انشعابات آب، برق، گاز این ویلا متصل و آماده بهره برداری می باشد.

 این ویلا جنگلی در آمل، دارای شرایط پرداخت اقساطی می باشد. چنانچه علاقمند به مشاهده و خرید ویلا اقساطی هستید می توانید سایر ویلا های تخصصی سایت البرز ویلا را مشاهده نمایید.


محدوده آدرس:

ویلاهای مشابه