صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا دوبلکس ارزنده در شمال

فروش ویلا دوبلکس ارزنده در شمال

541
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
5،500،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18302
زمین
360 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس ارزنده در شمال

 

با سلام خدمت همراهان همیشگی البرز ویلا، امیدوارم حالتون خوب باشه.
امروزه اکثر ویلاها به صورت لاکچری طراحی می شوند، لاکچری در واقع برای خدماتی که به صورت منحصر به فرد ایجاد شود و نهایت لذت را به ارمغان می آورد، گفته می شود، باید بدانید این ویلایی که در سال 1400 با بهترین امکانات در چمستان احداث شده است، جزو ویلاهای لاکچری محسوب می شود، اگر قصد دارید، با این ویلای دوبلکس آشنا شوید، ما را تا انتهای این آگهی همراهی کنید.

 شما با خرید این ویلا، صاحب یک ویلای لاکچری در شمال خواهید شد؛ زیرا این ویلا دارای امکانات منحصر به فردی همچون استخر، جکوزی، اسناد و مدارک قانونی، طراحی داخلی مدرن از آیینه کاری، کاغذ دیواری، کف سرامیک، سقف کناف، درب ضد سرقت، اتاق خواب های مستر، سرویس بهداشتی و ایرانی، نما سنگ و شیشه و.... می باشد، بی شک این ویلا یکی از بهترین ویلاها در شمال می باشد.

ویلاهای استخر دار جزو ویلاهای مدرن می باشد، شما با خرید ویلا استخر دار و به همراه جکوزی و.... می توانید، آخر هفته ی خوبی در ویلای خود با دوستان و خانوادتان سپری کنید، همچنین این ویلای دوبلکس در منطقه ی جنگلی رو به ویو همیشگی شمال قرار دارد، شما با

خرید ویلا جنگلی می توانید، هر زمان که اراده کرده اید، به جنگل های چمستان و مناطق گردشگری آن اعم از؛ آبشار آب پری، جنگل نور، پارک جنگلی کشپل، جنگل واز و...دسترسی داشته باشید، و نهایت لذت را از این طبیعت زیبای شمال ببرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ما را کلیک کنید.

این ویلای دوبلکس لاکچری دارای 360 متر زمین و 3۰۰ متر زیربنا می باشد، همچنین برای این ویلا 4 اتاق خواب به صورت مستر در نظر گرفته شده است، تراس رو به جنگل یکی از امتیازات ویژه این ویلای لاکچری می باشد، بی شک این ویلا یکی از فول امکانات ترین ویلا در چمستان می باشد، شما با خرید ویلا دوبلکس می توانید صاحب یکی از لاکچری ترین ویلا در شمال شوید.

یکی از ویژگی های دیگر این ویلا، شهرکی بودن آن می باشد که دغدغه ی شما برای امنیت، به واسطه شهرکی بودن، و وجود شخص نگهبان که به صورت 24 ساعته امنیت ویلا و محیط اطراف را تضمین می کند، از بین می رود، پس اگر امنیت ویلا و... برای شما در الویت قرار دارد، ما به شما عزیزان خرید ویلا شهرکی را پیشنهاد می دهیم.

این ویلا در سال 1400 با کلیه انشعابات و الزامات متصل در منطقه ای جنگلی از شهرستان چمستان، بنا شده است، که با شرایط نقد و اقساط آماده فروش و سکونت شما عزیزان می باشد، اگر به دنبال خرید ویلا اقساطی در شمال هستید، بازدید از این ویلای دوبلکس جنگلی را از دست ندهید.

برای مشاهده و خرید ویلا در چمستان روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از این ویلای دوبلکس می توانید، با مشاورین مجرب البرز ویلا ارتباط برقرار کنید، برای تماس با مجموعه ی البرز به بخش تماس با ما مراجعه کنید.
از اینکه ویلا البرز را برای خرید ویلا در شمال انتخاب نموده اید، از شما سپاس گذاریم.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18302
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه