صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا فلت ارزان مبله در چمستان

خرید ویلا فلت ارزان مبله در چمستان

790
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
900،000،000 تومان
جستجو 16964
زمین
200 متر مربع
بنا
90 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز, تلفن

شرایط فروش

اقساط ۵ماهه
معاوضه ماشین

نوع ملک

چشم انداز

ویو به جنگل ویو به جنگل

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا فلت ارزان مبله در چمستان

با سلام و درود خدمت همه شما همراهان همیشگی سایت تخصصی البرز ویلا؛ با امید حال خوب در روزهای بهتر برای شما عزیزان.

امروز در خدمت شما هستم تا یک دستگاه ویلای فلت ارزان مبله در چمستان را به شما عزیزان معرفی کنم؛ پس اگر قصد خرید ویلا ارزان را دارید، تا پایان این آگهی ما را همراهی کنید.

این ویلا به صورت فلت طراحی شده است؛ ویلاهای فلت اون از یک طبقه تشکیل شده اند پله های کمتری نسبت به ویلاهای دوبلکس دارند و از این جهت، برای کسانی که محدودیت در تردد از راه پله را دارند، بسیار مناسب می باشد؛ این سبک از ویلاها که هم کف نامیده می شوند؛ اختلاف سطح بسیار کمی با سطح زمین دارند و این امر برای کسانی که نیاز به دسترسی سریع به حیاط و محوطه را دارند، یک مزیت محسوب می شود؛ چنانچه قصد خرید ویلا فلت را دارید، روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

متراژ کل زمین این ویلای فلت ارزان، ۲۰۰ متر و زیربنای آن ۸۰ متر است؛ تمامی انشعابات اعم از آب، برق و گاز آن متصل و آماده بهره‌ برداری می باشد؛ این ویلای بسیار زیبا و دنج، در سال جاری یعنی سال ۱۳۹۹ بنا شده و کاملا نوساز و آماده پذیرایی از شما عزیزان می باشد؛ در این ویلا 2 اتاق خواب مستر در نظر گرفته شده است.

این ویلای نوساز در شهر چمستان و در استان مازندران بنا شده است؛ چمستان یکی از شهرهای جنگلی و کوهپایه ای بسیار زیبای استان مازندران می باشد که به دلیل داشتن جاذبه های طبیعی بسیار زیبا، در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده و از این رو، پیشرفت چشمگیری در صنعت ویلا سازی رسیده است؛ اگر از علاقمندان به خرید ویلا چمستان هستید، می توانید با کلیک روی نوشته رنگی شده، سایر ویلاهای این شهر را نیز مشاهده نمایید.

یکی دیگر از مزیت های این ویلای زیبا، مبله بودن آن است؛ اسباب و تجهیزات ویلا به کامل بوده که این امر باعث صرفه جویی در هزینه و وقت شما عزیزان برای تهیه تجهیزات ویلا می شود؛ برای مشاهده و خرید ویلا مبله کلیک کنید.

قیمت ویلا حدود ۹۰۰ میلیون تومان می باشد که ۴۰۰ میلیون تومان باید به صورت نقد و الباقی به صورت اقساط برای راحتی شما عزیزان  پرداخت شود.

 

در صورت علاقه به این سبک از ویلاها، می توانید از سایر ویلاهای سایت تخصصی ما نیز دیدن فرمایید؛ در صورت نیاز به مشاوره ی بیشتر و یا داشتن سوال، می توانید با مشاورین حرفه‌ ای و کار آزموده ما به شکل کاملاً رایگان و به صورت آنلاین و یا تلفنی در ارتباط باشید؛ به همین منظور کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کرده یا روی نوشته رنگی کلیک کنید.

با تشکر از همراهی گرم و صمیمانه شما عزیزان.

در پناه حق باشید، خدانگهدار.

 

 کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلای فلت ارزان مبله، سرکار خانم رونما می باشند که می توانید با شماره تماس ۰۹۱۹۷۰۷۴۸۹۳ با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 16964
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه